adexo3
۲۹۳۳۹۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افتتاح کافی شاپ زنانه در شهرری

مشاور شهردار منطقه ۲۰ درحوزه بانوان از راه اندازی نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف شهربانوهای شهر تهران در مجموعه شهربانوی این منطقه جنوبی پایتخت خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور شهردار منطقه ۲۰ درحوزه بانوان از راه اندازی نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف شهربانوهای شهر تهران در مجموعه شهربانوی این منطقه جنوبی پایتخت خبرداد.

معصومه پورنظری با بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر واحد حجاب و عفاف شهربانوی منطقه ۲۰ افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

پورنظری با اشاره به اینکه این واحد به عنوان نخستین واحد حجاب و عفاف در بین شهربانوهای مناطق ۲۲ گانه است، افزود: سهولت دسترسی و فراهم سازی محیطی آرام برای بانوان از اهداف راه اندازی واحد حجاب و عفاف در شهربانوی منطقه ۲۰ است.

وی ترویج پوشش اسلامی را از دیگر اهداف این اقدام برشمرد و گفت: مدیریت شهری تمهیدات لازم را اندیشیده است تا محصولات پوشش بانوان نظیر چادر، مقنعه، روسری و دیگر ملزومات حجاب با قیمت مناسب و با تخفیف های ویژه در اختیار آنها قرار گیرد.

پورنظری یادآور شد: به منظور تامین نیاز دختران جوان به محیطی امن برای سپری کردن اوقات فراغت و فراهم سازی زمینه تفریحات سالم برای این قشر، بخش کافی شاپ بانوان در ساختمان شهربانو راه اندازی شده است و علاقه مندان می توانند از این مجموعه فرهنگی استفاده کنند.

مشاور شهردار منطقه ۲۰ در حوزه بانوان، برپایی دوره های آموزشی و همایش های دوره ای در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی ویژه بانوان را از دیگر فعالیت های مرکز شهربانو برشمرد.

ساختمان شهربانوی منطقه ۲۰ در میدان شهید غیبی شهرری جنب بازار روز میوه و تره بار واقع شده است و از ساعت ۷ صبح تا ۲۰ شب پذیرای بانوان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج