adexo3
۲۹۷۹۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روحانی: تک تک آرا در خبرگان مهم است

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز گذشته به‌عنوان کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در برنامه تبلیغاتی خود در رادیو تهران، انتخابات ۷ اسفند را بسیار حائز اهمیت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این انتخابات تبیین و برهان روشن برای مردم‌سالاری دینی این نظام است.

خبرگزاری تسنیم: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز گذشته به‌عنوان کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در برنامه تبلیغاتی خود در رادیو تهران، انتخابات ۷ اسفند را بسیار حائز اهمیت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این انتخابات تبیین و برهان روشن برای مردم‌سالاری دینی این نظام است.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همچنین تاکید کرد که: هر رای ما در ۷ اسفند ۹۴ راجع به نمایندگان خبرگان سرنوشت‌ساز است و گاه در شرایطی قرار می‌گیریم که حتی یک رای هم برای انتخاب رهبری مهم است. روحانی اضافه کرد: برای نسل جوان ما بسیار مهم است که بر این نکته توجه داشته باشند که رهبری نظام هم انتخابی است.

فردی که مسوولیت سنگین رهبری نظام را برعهده دارد به‌طور غیرمستقیم توسط مردم ایران انتخاب می‌شود. مردم ایران نمایندگان خودشان را در استان‌های مختلف برای مجلس خبرگان رهبری تعیین می‌کنند و این نمایندگان منتخب مردم هستند که در زمان لازم فقیه عادل، شجاع، مدبر، مدیر، آشنا به زمان را برای رهبری نظام و رهبری امت اسلام انتخاب می‌کنند.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان با بیان اینکه در قانون اساسی به کلمه انتخاب درخصوص رهبری تصریح شده است، گفت: در نامه مهم امام در آخرین هفته‌های حیات پربرکتشان به مجلس بازنگری آنجا هم تصریح شده به مساله انتخاب؛ بنابراین رهبری در نظام ما انتخابی است و آنچنان که برخی بدخواهان نظام تبلیغ می‌کنند در نظام جمهوری اسلامی برخی انتخابی هستند و برخی غیرانتخابی این سخن، سخن صحیح و درستی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج