adexo3
۳۰۰۲۲۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اطلاعیه درباره داماد قلابی «آیت الله»

دفتر آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی در اطلاعیه‌ای تاکید کرده که انتساب فردی به عنوان داماد آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی کاملا کذب بوده و چنین فردی در خانواده ایشان وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا: دفتر آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی در اطلاعیه‌ای تاکید کرده که انتساب فردی به عنوان داماد آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی کاملا کذب بوده و چنین فردی در خانواده ایشان وجود ندارد.

این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به استحضار ملت مومن و انقلابی می‌رساند که در آستانه مقطع حساس و خطیر انقلاب رسانه‌های معاند به بیگانه و برخی عوامل فریب خورده آنان به صورت مغرضانه و برخلاف موازین اخلاقی و رسانه‌ای اقدام به نشر اخبار کذب و بی‌اساس در خصوص انتصاب و ارتباط برخی فعالان اقتصادی به حضرت آیت‌الله العظمی شاهرودی نموده‌اند.

این اقدامات که با هدف بهر ه‌برداری سیاسی و انتخاباتی و به منظور تشویش و اذهان عمومی جامعه و تخریب چهره بزرگان نظام و علمای اعلام و شخصیت‌های مبارز و انقلابی صورت گرفته است نشان دهنده چهره پلید دشمنان اسلام و انقلاب و بیانگر عجز و ناتوانی و تباهی آنان است که می‌کوشند با توسل به دروغ و فریب و نیرنگ بر اراده مصصم مردم تاثیر بگذارند.

لذا بدین وسیله ضمن تکذیب اخبار منتظر شده از ملت آگاه و غیور ایران اسلامی دعوت می‌کنیم که بار دیگر با حضور هوشمندانه و معتقدانه خویش پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد صالح و شایسته و انقلابی و با تقوا پاسخی کوبنده به این قبیل اقدامات و یاوه‌گویی‌ها داده و حمایت و پشتیبانی خویش را از انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس نظام به نمایش بگذارند.

اخیرا برخی سایت‌ها از انتساب فردی به عنوان داماد هاشمی‌شاهرودی به عنوان فعال اقتصادی نام برده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      ملت آگاه و غيور !!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج