adexo3
۳۱۳۸۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بیش از ۱ تن زولبیا بامیه در تهران معدوم شد!

بیش از ۲۹ هزار بازرسی بهداشتی منتهی به پلمب ۲۷۴ اماکن مواد غذایی و معدوم کردن ۱۵۸۶کیلو زولبیا شد.

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به آمار بازرسی‌ از اماکن عرضه مواد غذایی در ماه رمضان گفت: بیش از ۲۹ هزار بازرسی بهداشتی منتهی به پلمب ۲۷۴ اماکن مواد غذایی و معدوم کردن ۱۵۸۶کیلو زولبیا شد.

قاسم قنبری با اشاره به بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ایام ماه مبارک رمضان که آمار نهایی آن در حال حاضر تهیه شده است، اظهار داشت: در مجموع در پی ۱۲۰ نفر روز بازرسی که روزانه در یک ماه مبارک رمضان انجام شد در نهایت ۲۹ هزار و ۹۲۴ بازرسی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به بیش از ۲۱ هزار بازدید بهداشتی از مکان‌هایی که زولبیا و بامیه عرضه می‌کردند، افزود: در این زمینه یک هزار و ۲۲۶ بازدید بهداشتی از مساجد نیز در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت.

قنبری ادامه داد: در طول بازدید و بازرسی‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان دو هزار و ۶۴۹ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و ۱۸ کارگاه غیرمجاز عرضه کننده زولبیا و بامیه نیز پلمب شدند و در نهایت ۲۵۴ اماکن عرضه‌کننده مواد غذایی دیگر نیز در پی این بازرسی‌ها پلمب شدند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: در طی این بازرسی‌های بهداشتی یک هزار و ۵۸۶ کیلوگرم زولبیا معدوم شد و به ۴۷۵ شکایت در زمینه‌های مختلف بهداشتی نیز رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برنامه‌های بازدید و بازرسی‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان سال ۹۱ گسترده‌تر از سال گذشته بود، خاطر نشان کرد: در طی این بازرسی‌ها نمونه‌گیری از مواد غذایی از جمله زولبیا و بامیه نیز صورت پذیرفت که در نهایت به تمام این موارد از نظر بهداشتی رسیدگی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قناد باقلوا

      عكسش كو من شنيدم تو قناديهاى بين راهى و ترميتال ها فروخته شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج