adexo3
۳۲۵۹۵۶
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

رتبه ایرانی ها در عمل جراحی بینی

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: در حال حاضر ایران رتبه ۴ انجام عمل جراحی بینی و رتبه ۱۰ کل اعمال جراحی زیبایی را دارد.

خبرگزاری فارس: جواد امیری‌زاد دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در نشست خبری که در رابطه با چهلمین کنگره جراحی‌های زیبایی، پلاستیک و ترمیمی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ایران رتبه ۴ انجام عمل جراحی بینی و رتبه ۱۰ کل اعمال جراحی زیبایی را دارد که بخش عمده‌ای از این آمار مربوط به جریان‌های اقتصادی است.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر افرادی وارد حیطه جراحی‌های زیبایی شده که تخصصی در این رشته ندارند و این موضوع سبب عوارض و بدشکلی در افراد می‌شود.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با تأکید بر اینکه تمام تبلیغات ماهواره‌ای همچون لاغری، و کسب زیبایی و... دروغ است، تصریح کرد: بارها این موضوع را اعلام کرده‌ایم، ولی متأسفانه گوش شنوایی در این مورد وجود ندارد و متأسفانه مردم به سراغ این تبلیغات می‌روند.

امیری‌زاد ادامه داد: کسانی که می‌خواهند جراحی زیبایی انجام دهند می‌توانند با جست‌وجو در سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، پزشکان مربوطه را بشناسند.

به گفته وی، کسانی می‌توانند جراحی بینی را در برنامه‌های خود قرار دهند که علاوه بر تخصص، دوره‌های آموزشی را گذرانده باشند.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه بسیاری از اعمال جراحی زیبایی در کشور هیچ ضرورتی ندارد، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد شکایت‌های مربوط به جراحی زیبایی درباره افرادی بوده که جراح پلاستیک نبوده ولی دست به اعمال مربوطه زدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوست دارم بدونم اون 3 کشور ، کدوم کشوران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • فری

      بچه ها توروخدا اول راجب دکترتون تحقیق کنید بعد بینی هاتونو عمل کنید،من تحقیق نکرده رفتم پیش دکتر ابراهیم شهسواری عمل کردم و الان راضی نیستم اصلا،بینی های خیلی هارو خراب کرده، بنظر من عمل نکنید اصلا.

    • بدون نام

      خوب کاری میکنن....به چشم و چار ملتم دیگه کار دارین فضولیش به کسی نیومده

      پاسخ ها

      • من

        !!!!!!!!!!!!!!!برو بابا

      • مهمان

        شما دوغته بنووووش

    • بدون نام

      اون ۳کشور کشورهایی هستن که دماغ شهروندانش مثل خمیرپهنه توصورتشون ،ولی توکشورمابیشتردماغ عقابی هاعمل میکنن

    • بی نظیر

      خواهر من رفت عمل کرد نسبت به قبلش خیلی بدتر شد. نه دکترش بد بود نه دماغش بهتر از اون می‌شد. دماغش خیلی هم قشنگ بود. نمیگم هیچ کس عمل نکنه ولی خیلی ها از رو چشم رو هم چشمی عمل میکنن. مثلا خواهر بزرگترم عمل کرد دماغش یکم قشنگتر شد.

    • aziz

      بالاخره دکترای محترم از یه راهی باید پول دربیارن یا نه؟ شهروندان عزیز ایرانی هم عاشق زیبایی هستن فداشون برم.. به نتیجه میرسیم که نه سیخ بسوزه نه کباب

    • عارف

      معلوم شد جوونا چقدر اعتماد بنفس پایینی دارند و سطح ارزش خودشونو رو فقط تو ظاهر میبینن

    • حمید

      یکی به اینا نیست بگه دماغ دماغه میخوام صد سال سیاه کسی منو به خطره دماغم خوشش نیاد.تو تبلیغات زیبایی و چشم و هم چشمی در ایران رو فقط تصور کن ببین چه خبره چون با نسبتهای بالا رابطه مستقیم داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج