adexo3
۳۲۶۲۸۱
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

سیل انتقادها از فرزاد حسنی

انتشار فیلمی از نحوه‌ی برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه «اکسیر»، سیل انتقادهای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

خبرگزاری ایسنا: انتشار فیلمی از نحوه‌ی برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه «اکسیر»، سیل انتقادهای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون، این روزها برنامه «اکسیر» را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از مهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد؛ این مهمان که مردی میانسال است، در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او «زرشک» هدیه داده می‌شود!

بیننده تلویزیون در حالی شاهد پخش صحنه‌ای اینچنین در قالب برنامه‌ای ضبطی بوده است که به نظر می‌رسد با کمی دقت و حساسیت بیشتر از سوی ناظران پخش، امکان حذف چنین صحنه‌هایی وجود دارد؛ ضمن اینکه اگر چنین آیتم‌هایی با هدف خنداندن مخاطب و صرفا نمایشی هم تهیه شده باشند، لازم است در ابتدای برنامه در این خصوص به مخاطب توضیح داده شود.

اما به تازگی بابت برخورد نامناسب یکی دیگر از برنامه‌های تلویزیونی با مهمانانش، از سوی قائم مقام معاون سیما هشدار داده شده بود.

دکتر پورحسین با تاکید بر لزوم رعایت شأن مهمانان برنامه، متذکر شده بود، «با رفتار تنبیه‌آمیز مجری برنامه «دورهمی»، شأن مهمانان برنامه نادیده گرفته شده است که این موضوع را بررسی کردیم و بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شد.»؛ تذکری که به نظر می‌رسد پس از انتشار این ویدئو از برنامه اکسیر، شامل حال عوامل این برنامه هم بشود.

از شامگاه گذشته و پس از انتشار این فیلم، سیل انتقادها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار مجری برنامه اکسیر آغاز و به صفحه شخصی او هم کشیده شده است. این انتقادها از سوی فرزاد حسنی با جمله‌ای تند خطاب به معترضان همراه بوده و صفحه خود را بسته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ليلا

      بابا مديري باهاشون هماهنگ بود قشنگ معلوم بود همه مهمونها هم از دارودسته خودش بودن و راضي
      اين با يك شخص از عوام اين كار را كرد البته خيلي دوست داره مثل مديري باشه الگوش اونه معلومه

    • بدون نام

      واقعا رفتار شرم آوری داشت!

    • بدون نام

      فرزادمهمان برنامه روسرکارگذاشته ومسخره میکنه ،این کاردرستیه ؟بخدااگه من جای مهمان بودم توبرنامه بدجورخرابش میکردم

    • user

      من این برنامه رو ندیدم ولی مطمئنا خودم هیچ وقت اجازه نمیدم به هر دلیلی رفتار بدی باهام بشه حتی اگر شوخی و مراح باشه

    • بدون نام

      شورشو درورده این حسنی
      به سندرم خود بانمک پنداری مزمن مبتلاس
      چیزی که برام عجیبه اینه چطور یه نفر بعد اینهمه سال که کار رسانه انجام داده هنوز دنبال جلب توجه میگرده اونم به هر قیمتی!!!

    • بدون نام

      چه خوب که ممنوع التصویر بود.معلوم.نیست اینو کی راه داده تو صدا و سیما

    • بدون نام

      صداوسیماچطور چنین افراد بی اخلاق رو گزینش میکنه سپس ممنوع التصویر میکنه بعدحکم به برگشت اونا میده واقعا جایگاهش اینجانیست.

    • ستاره

      کاملاً معلوم بود که آقای فرزاد حسنی ظرفیت و تعادل درست و حسابی از اول نداشته و ندارد. با رفتار ناشایست خود که البته بعد به جبران آن خواست بپردازد ، کاملاً در تحقیر یک انسان شریف از خودش حسابی مایه گذاشته ... اگر کارش واقعاً برای خنداندن بود چرا هیچ یک از افراد بیننده که من هم شامل آنها می شوم نتونستیم درک کنیم کجای مطلب خنده دار بود ... جای تاسف هست و بسیار زشت ... امیدوارم فیلترینگ درست و درمانی برای گزینش مجریان از این دسته وجود بیاد و سختگیری ها برای گزینش آنها بیشتر بشه ..

    • ارسلان

      یکی نیست به این استاد فرزادخان حسنی بگه اگه یکی با خودت یا اقوامت این کار رو میکرد چطوری باهاش برخورد میکردی واقعاجای تاسف هست واسه صداوسیمابا این مجری های خود شیفته ومغرورش یکی خود برتربین تر از دیگری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج