adexo3
۳۲۹۳۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیدار معاون ظریف با خانواده «بدرالدین»

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با مادر، همسر و فرزندان شهید مصطفی بدرالدین دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری فارس: حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان روز شنبه (۲۵ اردیبهشت ماه) با حضور بر سر مزار شهید بدرالدین در منطقه ضاحیه بیروت به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در مجلس ترحیم و منزل شهید بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) گفت‌وگو کرد.

دیدار معاون ظریف با خانواده «بدرالدین»

معاون وزیر خارجه کشورمان در این باره تاکید کرد: تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند و جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد راسخ مسیر مبارزه با تروریسم و تقویت وحدت جهان اسلام را دنبال می‌کند.

دیدار معاون ظریف با خانواده «بدرالدین»

وی شهدای مقاومت را افتخار جهان اسلام خواند و تحرکات تروریسم تکفیری و حامیان انان را به ضرر امنیت جمعی منطقه‌ای و در جهت خدمت به اهداف رژیم صهیونیستی که ایجاد تفرقه در جهان اسلام را دنبال می‌کند، خواند.

دیدار معاون ظریف با خانواده «بدرالدین»

امیرعبداللهیان همچنین در بیروت با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و شهادت حاج مصطفی بدرالدین را به وی تبریک و تسلیت گفت.

دبیرکل حزب ‌لله لبنان نیز در این دیدار با تکریم مقام شهدای مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی شهدای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و مبارزه با تروریسم نبود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند اکنون هیچ امنیتی در منطقه وجود نداشت.

سیدحسن نصرالله با انتقاد از رفتار کسانی که در مسیر ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان عمل می‌کنند بر حفظ هوشیاری جهان اسلام در مقابل تحرکات مذبوحانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی اقدامات تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق و تلاش برای تعمیم ناامنی‌ها به دیگر کشورهای اسلامی منطقه را مرتبط با سیاست‌های جاه‌طلبانه رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان آن و استفاده ابزاری از تروریسم دانست.

سید حسن نصرالله سیاست جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم و کمک به حل سیاسی بحران‌های منطقه‌ای را ستود و گفت: طرف‌هایی که در منطقه با تمرکز بر روش‌های نظامی و امنیتی و استفاده ابزاری از تروریسم اهدافشان را پیگیری می‌کنند، مسبب بی‌ثباتی و رشد تروریسم هستند.

سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز روز یکشنبه در منزل فرمانده ارشد شهید حزب‌الله حاضر شد و شهادت «مصطفی بدرالدین» را به خانواده‌اش تبریک و تسلیت گفت.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز (جمعه) در پیامی خطاب به سید حسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت.

شهید مصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان بامداد روز جمعه، در انفجاری در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق، همراه با پنج تن از یارانش به شهادت رسید.

حزب‌الله لبنان در بیاینه‌ای عامل شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده شاخه نظامی خود را توپخانه تروریست‌های تکفیری اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج