اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۱۴۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تماس تلفنی مشاور احمدی نژاد از زندان

معاون رییس جمهوری در امور قانون اساسی از دفاع قاطعانه ˈ محمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری در جلسه یکشنبه هیات دولت از ˈعلی اکبر جوانفکرˈ خبر داد و گفت : رییس جمهوری پیگیر موضوع بازداشت مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است.

خبرگزاری ایرنا: معاون رییس جمهوری در امور قانون اساسی از دفاع قاطعانه ˈ محمود احمدی نژادˈ رییس جمهوری در جلسه یکشنبه هیات دولت از ˈعلی اکبر جوانفکرˈ خبر داد و گفت : رییس جمهوری پیگیر موضوع بازداشت مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدرضا میرتاج الدینیˈ افزود : رییس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت گفت که با جوانفکر مشاور مطبوعاتی خود تلفنی صحبت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانفکر در این گفت و گوی تلفنی تاکید کرده است که اتهام توهین به رهبری، او را بیشتر از زندان عذاب می دهد.

این عضو کابینه دولت دهم با تشریح سوابق ارزنده جوانفکر در تبعیت از رهبر معظم انقلاب و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد : همگان از اتهام توهین به رهبری برای آقای جوانفکر تعجب می کنند چرا که ایشان معتقد به ولایت فقیه و شیفته مقام معظم رهبری هستند.

معاون رییس جمهوری با بیان این که هیچکس به خودش اجازه توهین به رهبر معظم انقلاب را نمی دهد، گفت: ممکن است تحلیلی متفاوت و یا حتی درست هم نباشد ولی این که گفته شود توهین به رهبری است، درست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج