adexo3
۳۳۶۴۹
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقام اسیدی پیرمرد ۶۸ ساله از زن جوان!

پیرمرد ۶۸ساله وقتی دید همسر سابقش دیگر حاضر نیست به زندگی با او ادامه دهد، نقشه اسیدپاشی کشید اما تصور نمی‌کرد با این کار باعث مرگ او شود.

همشهری آنلاین: پیرمرد ۶۸ساله وقتی دید همسر سابقش دیگر حاضر نیست به زندگی با او ادامه دهد، نقشه اسیدپاشی کشید اما تصور نمی‌کرد با این کار باعث مرگ او شود.

اواخر مرداد امسال ساکنان یکی از خیابان‌های رشت با شنیدن فریادهای زن جوانی در جریان حادثه‌ای هولناک قرار گرفتند.

زن فریاد می‌زد«سوختم، سوختم» و کمی آن‌طرف‌تر، پیرمردی که ظرفی در دست داشت به چشم می‌خورد.

پیرمرد بی‌درنگ پا به فرار گذاشت و شاهدان وقتی فهمیدند که زن جوان هدف اسیدپاشی قرار گرفته است، با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان انتقال دادند.

درحالی‌که تلاش پزشکان برای درمان او شروع شده بود، تیمی از کارآگاهان آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات درخصوص این پرونده شروع شد.

مأموران با حضور در بیمارستان و محل حادثه به تحقیق از زن جوان و شاهدان پرداختند و متوجه شدند عامل اسیدپاشی همسر سابق این زن به نام جعفر بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد ۶۸ساله به‌رغم داشتن چند همسر، از مدتی قبل زن جوان را به عقد موقت خود درآورده بود اما با پایان یافتن مدت عقد، زن جوان دیگر حاضر نشده بود به زندگی با پیرمرد ادامه دهد و همین مسئله باعث عصبانیت او شده بود تا جایی که برای انتقام‌جویی از زن جوان تصمیم گرفته بود دست به اسیدپاشی بزند.

با این اطلاعات دستور بازداشت پیرمرد اسیدپاش صادر شد و مأموران با شناسایی محل زندگی او راهی آنجا شدند و وی را دستگیر کردند.

جعفر به اداره آگاهی انتقال یافت و در بازجویی‌ها به اسیدپاشی اعتراف کرد. او گفت: من و همسر سابقم از چند سال قبل به عقد موقت هم درآمدیم. در این مدت از زندگی‌ام کاملا راضی بودم.

حتی برای همسرم ماشین خریدم و سعی کردم کاری کنم که او در زندگی‌اش هیچ کم و کاستی‌ای نداشته باشد. من امیدوار بودم که این زن به زندگی با من ادامه دهد اما وقتی مدت عقدمان تمام شد و درخواست کردم که به زندگی با من ادامه دهد، او قبول نکرد.

وی افزود: پس از اینکه او مرا ترک کرد، بارها و بارها نزدش رفتم و خواستم که برگردد اما قبول نکرد. می‌گفت که دیگر نمی‌خواهد با من زندگی کند. حتی به او وعده و وعید دادم اما باز هم قبول نکرد. من نمی‌توانستم بدون او زندگی کنم و از طرفی از اینکه دست رد به سینه‌ام زده بود حسابی عصبانی بودم.

برای همین تصمیم گرفتم از وی انتقام بگیرم. من می‌خواستم با پاشیدن اسید به او، کاری کنم که مجبور شود نزد من برگردد و برای همین بعد از تهیه مقداری اسیدسولفوریک، راهی خیابانی شدم که او از آنجا می‌گذشت و از پشت سر به وی نزدیک شدم و بی‌آنکه او متوجه شود، به او اسید پاشیدم و از محل گریختم.

بعد از اعترافات پیرمرد، وی با قرار قانونی راهی زندان شد و این در حالی بود که زن جوان همچنان در بیمارستان بستری بود.

اسیدی که روی گردن و پشت زن جوان پاشیده شده بود باعث سوختگی ۳۵درصدی بافت‌های بدن وی شده بود اما آنچه پزشکان را نگران می‌کرد این بود که اسید به ریه زن جوان نفوذ کرده و باعث عفونت ریوی وی شده بود.

با این حال تلاش‌ برای درمان او ادامه داشت تا اینکه ۴۵روز بعد از حادثه، از بیمارستان خبر رسید که زن جوان به‌دلیل شدت عفونت جانش را از دست‌داده است.

سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این خبر گفت: با مرگ زن ۳۸ساله، پرونده رنگ و بویی جنایی گرفت اما هنوز نظریه پزشکی قانونی درخصوص علت اصلی مرگ این زن صادر نشده بود.

وی ادامه داد: مدتی بعد وقتی نتایج بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی ثابت کرد که عامل مرگ زن جوان، اسید بوده است، اتهام قتل عمد به پیرمرد تفهیم شد و او که باورش نمی‌شد همسرش سابقش را به قتل رسانده باشد با شکایت خانواده مقتول در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این زن اولین زنی نیست که قربانی هوس های یک مرد شده و قطعا آخرین هم نخواهد بود. در متن اشاره شده که این مرد چند همسر!!! داشته و این زن را هم به عقد موقت خود درآورده، و با وجود تمام شدن مدت عقد حاضر نبوده او را رها کند. این طور مردها طاقت نه شنیدن ندارند و زن را فاقد اختیار و جزئی از دارایی های خود می دانند. متاسفم.

    • بدون نام

      اینم از عقد موقت که اینقدر همه سنگشو به سینه میزنن.........
      اصلاً چرا اسید اینقدر راحت در اختیار مردم قرار میگیره..................

    • بدون نام

      خیلی بی شرفه

    • elaheh 29

      اين چه وضعيه چرا اسيد رو از تو كشور جمع نميكنن
      چطور بدون نسخه پزشك به ما دارو نميدن اونوقت يه بچه هم بره اسيد بخواد بهش ميدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
      اكثرا هم ما زنها قرباني اين اسيد پاشي هستيم
      چرا اونا رو قصاص(اسيد) نميكنن؟
      البته نه در بيمارستان و تحت مراقبت پزشكان

    • هما

      اينم نتيجه هوس بازي اين پيرمرد وداستان ازدواج موقت.....

    • كيانوش

      فكر كنم تو هم دلت اسيد ميخواد ها
      D:
      ha ha ha ha ha ha

    • mohammad

      این خیلی زشته که یه آدم 68 ساله که معمولا انسان دراین سن عقل وتجربه کاملی دارد دست به این جنایت بزند.

    • بدون نام

      وقتی یک اسیدپاش رو بدون قصاص و دیه آزاد میکنیم(البته آزاد میکنند. من که بیجا میکنم چنین کاری بکنم) و فقط 5 سال میفرستیمش هواخوری باید انتظار این رو هم داشته باشیم.
      چرا قوانین مربوط به الکل سفید در مورد اسید اجرا نمیشه؟ دقیقا یادم هست برای یک شیشه کوچیکش (اندازه شیشه داروی پنی سیلین)چقدر باید نسخه نشون میدادیم و میومدیم و میرفتیم
      به هر حال این هم داستان ماست

    • محسن

      پیرمرد هوس باز کثافت

    • پریسا

      من برای خودمون متاسفم که گاهی مجبور میشیم خودمون رو در اختیار دیگران بذاریم .

    • asمه

      خاک تو سره مرداو زنایه هوس بازه کثافت لجن

    • علی

      قابل توجه اونایی که ازدواج موقت رو تبلیغ میکنن ...از نظر من اگه مردی هوس هاشو و میل جنسیشو با ازدواج موقت میخواد بدست بیاره بزرگترین گناه رو انجام داده..حیف کلمه ازدواج که موقتی هم شده..خدا تو قرآن هم گفته اگه توانایی شو دارید ( از همه لحاظ ") چند همسر بگیرید (ازدواج داىُم )..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج