adexo3
۳۳۷۶۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازیگر ژاپنی به فیلم جدید اسپیلبرگ پیوست

وین موریساکی بازیگر و خواننده ژاپنی به جمع بازیگران جدیدترین پروژه سینمایی استیون اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» پیوست.

وب‌سایت آی سینما: وین موریساکی بازیگر و خواننده ژاپنی به جمع بازیگران جدیدترین پروژه سینمایی استیون اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» پیوست. کارگردان ۶۹ ساله پروژه جدید خود را با اقتباس از رمانی پرفروش به همین نام جلوی دوربین خواهد برد و بازیگر ۲۵ ساله ژاپنی نقش شخصیتی به نام «دایتو» را بازی می‌کند.

بازیگر ژاپنی به فیلم جدید اسپیلبرگ پیوست

به گزارش ورایتی، وین موریساکی بازیگر و خواننده جوان ژاپنی به گروه بازیگران فیلم جدید اسپیلبرگ ملحق شد. پیش از این، حضور چهره‌های مطرحی مانند تای شریدن، الیویا کوک، سایمن پگ، بن مندلسن، تی جی میلر و مارک رایلنس در این پروژه قطعی شده بود.

موریساکی ۲۵ ساله از چهره‌های جوان تلویزیون ژاپن است و بازی در دو فیلم ژاپنی «شری» و «گوکسن» را در کارنامه خود دارد. او بعد از پشت سر گذاشتن آزمونی سخت و طولانی موفق شد نقش «دایتو» را به دست آورد.

طبق برنامه‌ریزی‌ها، اسپیلبرگ از اواخر ماه ژوئن (اوایل تیر) فیلمبرداری این پروژه را آغاز می‌کند. داستان فیلم براساس رمانی علمی-تخیلی به قلم ارنست کلاین روایت می‌شود و ماجرای آن در سال ۲۰۴۴ در دنیایی مجازی به نام «OASIS» رخ می‌دهد؛ در دورانی که دنیای واقعی به مکانی زشت و نفرت‌انگیز بدل شده، خالق یک ویدئوگیم محبوب می‌میرد و رقابتی مجازی با هدف دست یافتن به ثروت افسانه‌ای او آغاز می‌شود.

علاوه‌بر خود کلاین که نویسنده رمان اصلی است، زک پن و اریک ایسن نیز در نگارش سناریوی فیلم اسپیلبرگ همکاری داشته‌اند. رمان «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.

فیلم سینمایی«بازیکن شماره یک آماده» تولید مشترک استودیوی «برادران وارنر» و «ویلج رودشو» به شمار می‌رود و بهار سال ۲۰۱۸ روانه پرده سینماها می‌شود. سازندگان ابتدا قصد داشتند فیلم را همزمان با آغاز سال میلادی جدید به نمایش درآورند اما به دلیل تداخل زمانی با نمایش قسمت بعدی «جنگ‌های ستاره‌ای»، تاریخ اکران فیلم به تعویق افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج