اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۹۳۸۰
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

غروی: روحانی به مردم خدمت می‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: تحریم نفت شوخی نبود، اما این دولت، مشکل را حل کرد.

پایگاه خبری انتخاب: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: تحریم نفت شوخی نبود، اما این دولت، مشکل را حل کرد.

آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو جامعه مدرسین قم، در ارزیابی عملکرد دولت روحانی گفت: دولت تلاش داشته شعارهای خود را عملیاتی کند، ولی آنطور که در جریان مسائل باید باشد نیست و ورود پیدا نمی کند. دلیلش این است که خیال می کند نمیتواند کار کند و با مشکل سازی‌هایی مواجه می شود.

وی افزود: دولت توانسته تورم را کنترل کند. بینی و بین الله دولت خواسته به مردم خدمت کند، ولی به اندازه ای که توان و امکانات داشته، انجام داده و خدمت کرده است. دولت با توجه به مشکلاتی که داشته و دارد، توفیقات خوبی را داشته است، چه در بخش اقتصادی، چه در بحث سیاست خارجی.

این استاد حوزه ادامه داد: تحریم نفتی ایران موضوع شوخی برداری نبود، چیز ساده ای نبود، اما خدا را شکر این مشکل حل شد. در گذشته، نفت به ۱۳۰ دلار هم رسید که فرصت هایی بوجود آمد، ولی شرایط را به گونه دیگری رقم زدند.

عضو جامعه مدرسین قم گفت: دولت اقای روحانی توانست اقدامات خوبی را در حوزه نفت و رفع تحریم های آن انجام دهد. در دوران تحریم، صادرات نفت مان به کمتر از یک میلیون بشکه رسیده بود اما الان به نزدیک دو میلیون بشکه می رسد. دولت تدبیر و امید توانست در مسائل سیاسی و اقتصادی نیز راههای خوبی را باز کند، بنابراین نباید انسان نسبت به این دولت بی انصافی کند.

غروی با اشاره به موانع پیشروی دولت تاکید کرد: موانع مختلف سر راه دولت قرار دارد. با اسم بردن از این موانع نمیتوانیم آن ها را رفع کنیم. گاهی مواقع، ممکن است مجلس مانع سازی کند و گاهی ممکن است مشکل از خود دولت باشد.

عضو جامعه مدرسین قم گفت: با گستردگی ارتباطات با خارج، مسئله کنترل و مدیریت صادرات ممکن است درست انجام نشود و مشکل ایجاد شود. همچنین در بحث سرمایه گذاری و اینکه در چه زمینه هایی انجام بگیرد یا احیانا زمینه ای برای نفوذ بوجود نیاید، جز مسائلی است که نگرانی هایی بوجود می آورد. دولت باید صبور باشد و کارش را پیش ببرد و تا آنجایی که می تواند اطلاع رسانی صحیح انجام بدهد.

وی اضافه کرد: برای برخی ها واقعا برجام جا نیفتاده، علی الخصوص بعضی از کسانی که تریبون دستشان است و می گویند که با برجام هیچ مسئله ای اتفاق نیفتاده است. این سخنان درست نیست.

آیت الله غروی با بیان اینکه دولت باید اطلاع رسانی بهتری در مورد دستاوردهای خود انجام دهد، گفت: اقداماتی که انجام شده، باید روشن و توضیح داده شود. فرصت هایی پدید آمده باید با مردم در میان گذاشته شود، آن موقع است که نتایج کار دیده می شود.

عضو جامعه مدرسین قم افزود: برجام بدون شک مشکلات دارد؛ باید توضیح داده شود. دولت باید صبور باشد خودش را درگیر با افراد و اشخاص نکند و توجه داشته باشد که کجاهای کار آسیب دارد و این آسیب ها را برطرف کند و از همه مهمتر این اسیب ها را اطلاع رسانی کند .

وی در پاسخ به این سوال که ایا در انتخابات سال ۹۶ امکان حمایت اصولگرایان از روحانی وجود دارد یا خیر؟ گفت: نمیدانم، ما خودمان را جزو اصولگراها نمی دانیم. ما روحانی هستیم و اعتقادمان این است که روحانیت فوق این جریان ها است. ممکن است در برخی از زمینه ها اصولگرایان را به خودم، آن هم از نظر فکری نزدیک ببینم. با این حال، نمی دانم اینها چه تصمیمی در سر دارند. ولی به نظر من، به خصوص در زمینه های اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی، دولت موفق ظاهر شده است.

وی تصریح کرد: نمی دانم اصولگرایان برای انتخابات سال ِآینده چه کار می کنند. مگر آنها در اختیارما هستند؟ بدون تعارف گاهی موقع ها آنها از ظرفیت ما استفاده می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره تورم حل کرده همون یه قلم جنسی که قیمتش ازسال 92بالا نرفته رو نام ببر احتمالا برا شما تنها تورم حل شده وگر نه بقیه مردم از این دولت هیچی بجز بد قولی ندیدن التماس دعا

    • بدون نام

      مردم زمان رای نشان میدهند.اگر خدمت کرده باشد که رای میاورد واگر نکرده باشد رای نمی اورد.اقای غروی کدام مردم میشه لطفا جمع نبندید وبه چند مورد اشاره کنید.کدام ارگان .معلمین.کارگران.تجار.کسبه.رانندگان.حقوق بگیران.ارتشیان.کشاورزان........لطفا

    • بدون نام

      لطفا نظر خودتان را مطرح کنید.ولی از مردم مایه نگذارید.مردم خوب میدانند کی چه کار میکند.

    • سید دانیال طباطبایی

      رئیس جمهور آینده ان شا الله دکتر محمود احمدی‌نژاد خواهد بود

    • بدون نام

      دوستانی که نظر دادن ظاهرا دلشون واسه جهش یک شبه قیمتها اونم هفته‌ای ۳ بار تنگ شده

      یا واقعا سر از حساب کتاب در نمیارن پس چرا نظر میدن

    • بدون نام

      والا ما که هیچی ندیدیم جز دروغ و بد قولی

    • حسین

      من به نظر این بزرگواران احترام می گذارم ولی واقعیت اینست عده ای ظاهرا نمی خواهند اقرار واعترا ف کنند که کارهای بسیار خوب ومثبتی جناب آقای دکتر روحانی انجام داده اند من اقرار می کنم که چند دوره ای بود که درانتخابات شرکت نمی کردم وحتی درانتخابات ریاست جمهوری سال 92 شرکت نکردم ولی انصافا کارهای خوبی این دولت انجام داد سپاسگزارم فقط کاسبی بک عده خراب شد همین

    • بدون نام

      ماشاا به روحانی سبد غذایی ماه مبارک رمضان به خانواده 4نفر داده 30هزار تومان واقعا شرمنده مان کردی آقا روحانی چرا زحمت کشیده ای زیاد ریختی حساب این 30هزار واقعا خیلی چیزها می شود بخریم واقعا شما دارید مسخره مان می کنید فکر می کنید مردم گدایی می کنند بابا کسی مجبورد نکرده این هم نمی ریختی

    • بدون نام

      اخ اخ اخ گفتی خدمت منو یاد مش خدمت اونداختی خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج