adexo3
۳۴۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حاشیه های عدم اکران فیلم «پیمان معادی»

روزگذشته سید جمال ساداتیان پس از هجمه های بی جهت و خبرساز درباره فیلمش، «برف روی کاج ها» ساخته پیمان معادی، از ادامه کار با این وضعیت در سینما انصراف داد و تا اطلاع ثانوی تهیه کنندگی را کنار گذاشت.

حاشیه های عدم اکران فیلم «پیمان معادی»

تماشا: روزگذشته سید جمال ساداتیان پس از هجمه های بی جهت و خبرساز درباره فیلمش، «برف روی کاج ها» ساخته پیمان معادی، از ادامه کار با این وضعیت در سینما انصراف داد و تا اطلاع ثانوی تهیه کنندگی را کنار گذاشت.

او درباره این موضوع گفت: «هوا آنقدر غبارآلود است که من نمی توانم کار کنم و به همین خاطر تا اصلاح این وضعیت، سینما را کنار گذاشته ام. مرتب بیانیه نوشته می شود از جانب کسانی که سینمایی نیستند. طوماری جمع کردند از هیئت های مذهبی که به نظرم این کار اصلا پسندیده نیست. فکر می کنم می خواهند فقط یار جمع کنند. بهتر است حداقل سراغ افراد سینمایی بروند و مکانیزمی برای کارشان در نظر بگیرند که تخصصی باشد. نمی دانم تا کی می خواهند به این کارها و تخریب ها ادامه دهند. کاش اجازه بدهند سینما یک نفسی بکشد.»

ساداتیان در پاسخ به این سوال که آیا تا بهبود اوضاع به تلویزیون یا شبکه نمایش خانگی نمی رود، گفت: «به این موضوع فکر نکرده ام. باید ببینم چه پیش می آید.»

لازم به یادآوری است که با وجود اینکه قرارداد نمایش فیلم «برف روی کاج ها» امضا شده بود، اما هفته گذشته اخباری مبنی بر توقیف این فیلم و به تعویق افتادن اکرانش منتشر شد.

پس از آن نیز جمعی از متدینین و مردم از جواد شمقدری برای اکران احتمالی این فیلم و دیگر فیلم های مغضوب حوزه هنری شکایت کردند. با این اوصاف هنوز مشخص نیست که چه بر سر اولین فیلم پیمان معادی آمده است اما با خداحافظی موقت ساداتیان از سینما فعلا نباید امیدی به اکران این فیلم داشت.

نمایش فیلم های مهم سینمای جهان در ایران ادامه پیدا می کند

در پایان جمال ساداتیان درباره این موضوع که آیا به اکران فیلم های خارجی در پردیس قلهک ادامه می دهد یا نه گفت: «ما علاقه مندیم که این نمایش ها ادامه پیدا کند و به موافقت ضمنی هم با ارشاد در این باره رسیده ایم. احتمالا در همان پردیس قلهک کار را ادامه می دهیم یا با راه اندازی سینماتک نمایش فیلم های کلاسیک تاریخ سینما را از سر می گیریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      خواهشا این نظر منو تایید کن مجله جان، خواهش:
      من موندم این جمعی از مردم و ... اگه این فیلمو دیدن (که باید توجشنواره دیده باشن قاعدتا) که پس چرا مخالف اکران واسه بقیه مردمن مگه بقیه با خودشون فرق دارن؟
      اگر هم ندیدن (که به احتمال زیاد اینطوره) پس در مورد فیلمی که ندیدن به چی اعتراض می کنند؟؟
      نمی فهمم به خدا یکی جواب منطقی بده...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج