adexo3
۳۴۱۶۱۴
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نوروزی:

سکوت در برابر این حقوق ها خیانت است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس بابیان اینکه حتی پزشک هم به خاطر داشتن تخصص اجازه دریافت حقوق نجومی ندارد، گفت:رئیس جمهور برای قطع و بازگشت این حقوق ها به بیت المال تشکیل جلسه فوری دهد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی با بیان اینکه حداکثر حقوق یک مدیر نباید بیش از ۱۰ برابر کارمندان آن اداره باشد، اظهارداشت:رئیس جمهور برای قطع و بازگشت این حقوق‌ها به بیت المال تشکیل جلسه فوری دهد و با برخوردی انقلابی برای همیشه این مسائل را ریشه‌کن کند.

وی افزود: درآمد بالای یک ارگان بدین معنی نیست که یک مدیر اجازه داشته باشد با کمال پررویی و انحصارطلبی ماهانه تا ۷۰۰میلیون حقوق دریافت کند و این در حالیست که افرادی به نان شب خود محتاج‌اند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دریافت این نوع حقوق‌ها ظلم به بیت‌المال و مردم است و هرکسی که می‌شنود و سکوت می‌کند خیانت کرده است.

نوروزی با تاکید بر اینکه حقوق‌های بالا نوعی تفرعن است، گفت:حتی پزشک هم حق ندارد ماهی ۵۰۰ میلیون حقوق بگیرد و بگوید من بخاطر تخصصی که دارم این حقوق را دریافت می‌کنم.

نوروزی با تاکید بر جلوگیری از دریافت چنین حقوق‌هایی در تمام قوا خاطرنشان کرد: همین مسائل تورم‌زا است و آنارشیزم اقتصادی ایجاد کرده است و اگر جلوی آن گرفته نشود مشکلات اقتصادی را بیش از پیش خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این حرفا سودی به حال ملت ندارد هیچ وقت درست نمیشه برای همیشه ادامه دارد

    • م جعفری

      خدالعنت کند چپاولگران بیت المال را. آیا حقوق ده روزشون را بما میدهند تا فرزندمان را دکتر ببریم و درمان کنیم؟ چرا ما که کارمندیم خانه نداریم ماشین نداریم زمین نداریم و ماهی یک میلیون حقوق میگیریم. تازه من کارمند ارگان مهمی هستم.

    • اسیری

      خواهشمدیم که دولت وقوه قضایه برخردکند تا نگویند که بخاطر 45هزارتومان یارانه تورم ایجادمی کند. حقوق بالای ده ملیون ظلم به همه جامه است ؟یک کارگرانی که همه کار جامعه انجام می دهند 900 صد هزارتومان با سی روز کارحتی 1ملیون هم نمی شود هرکسی بالای ده ملیون دریافت می کند یعنی دزدی نه کسانی کاری ندارند مجبورند برای لقمه ای نان دست کجی کنند مجازات کنند مهدی جان ظهورکن تاما رزمندگانی که دوران 8 جنگ تحمیلی در سکوت بمانیم به خدا جانباز سپاه و ارتش هردو هستم ولی بدون یک ریال بیکار هستم کارگرم

    • ملت

      ولی بعضیا درست عقیده شون برعکسه میگن بزرگنمایی نکنیدواقعا برایشان متاسفیم نه تنها باید بزرگنمایی کرد بلکه خیلی زودترازاینا بایدرسیدگی میشد نه اینکه وقتی همه فهمیدندتازه تهدید کنند که بزرگنمایی نکنید!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      این در حالی است که افرادی به نان شب خود محتاج اند...

      بازم نان شب ما پرید وسط مخ بعضی ها دم انتخاباته دیگه

    • بدون نام

      ای کاش همه نمایندگان مجلس مثل شماباشن وبتونن جلوی این حق کشی هاروبگیرن درکشوری که بخیه بخاطربی پولی خانواده ازصورت بچه برداشته میشه بعضیاحقوقای ۷۰۰میلیونی میگیرن

    • بدون نام

      جای شکرش باقیه که اعترا ف دارند ولی یه خورده دیر متوجه شدند مردم پیشترازاینهامیدونستند

    • بدون نام

      دوست عزیز مگرمن چی نوشتم که وجود نداشتی درخواست منو بذاری

    • بدون نام

      اره بخدا پیگیری کنید بلکه دست وبال دولت ووزیر اموزش وپرورش باز شه بتونن حقوق 600تومانی معلم حق التدریس بدن ازفروردین تاحالا حقوق ندادند بیمه هم پرداخت نشده امثال من کار میکنن اعم ازمعلم وکارگر و....حقوقش تو جیب کی میره سود این تاخیر درپرداختها کجا میره الله اعلم...حقوق مهر تا اسفتد94 معلمان حق التدریس رو 12 اردیبهشت 95 پرداخت کردند روز معلم حقوق معوق مارو می دهند وبه اسم خبر خوش تعبیر می کنندخخخخخ.....یعنی هفت ماه تاخیر ...والله داغ داره نه خوشی...من نیاز به دکتر دارم نه پول دارم نه دفترچه این ازمن معلم که ده ساله وارد اموزش وپرورش شدم وهرسال باعنوانی کارکردم پیش دبستانی ،شرکتی،ازادوامسال هم حق التدریس خدا به داد برسه .....

    • ناشناس

      بیچاره بازنشستگان بااین حقوقها

    • بدون نام

      اینم ار عدالت

    • آقاملایی

      با سلام ظلم است به مردم غارت گران بیت المال را باید گرفت و پول را برگرداند و نه تنها آنها را معرفی کرد بلکه مهر خیانت بر پیشانی انها زد و گردن بند بر گردن انها انداخت بنده دبیر آموزش و پرورشم حق التدریس دبیران آموزش و پرورش را از اردیبهشت 1393 به جای 4/3 هفته در ماه 4 هفته حساب کردند یعنی ماه می شود 28 روز تقویم را هم مدیران روحانی عوض کردندو در سال 1394 بعد از عید نوروز تا پایان خرداد که ده هفته است 6 هفته بقیه آن حتما رفته در جیب این مدیران ... و بی خاصیت هر چی پیگیری کردیم فایده نداردو کسی جوابگو نیست .........

    • زبونکوتاه

      خداوکیلی دراین نظرسنجی هم پارتی میخواد؟؟؟!؟!خداروشکرنداریم چرانوشتای من بدبختودرج نمیکنید؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج