اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۵۲۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشخصات نکسوسی اچ‌تی‌سی لو رفت

شایعات نشان می دهند که دستگاه نکسوسی ۲۰۱۶ با نام رمزی Sailfish، جانشین نکسوس ۵X خواهد بود. گفته می شود که این گوشی به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز می شود.

وب سایت تک شات - ساناز عظیمی: در اوایل امسال همه ما با شنیدن اولین شایعاتی که نشان می دادند هر دو گوشی نکسوس سال ۲۰۱۶ توسط شرکت اچ تی سی تولید خواهد شد، بسیار شگفت زده شدیم. پیش از این نیز اچ تی سی در تولید دستگاه های اندرویدی سابقه داشته است و اولین گوشی نکسوسی ساخت اچ تی سی، نکسوس وان نام دارد. همچنین تبلت نکسوس ۹ نیز محصولی بود که توسط اچ تی سی ساخته شد و اکنون مشخصات منسوب به نکسوس ۲۰۱۶ اچ تی سی در فضای مجازی منتشرشده است.

مشخصات نکسوسی اچ‌تی‌سی لو رفت

شایعات امروز نشان می دهند که دستگاه نکسوسی 2016 با نام رمزی Sailfish، جانشین نکسوس 5X خواهد بود. گفته می شود که این گوشی به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی مجهز می شود. یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز بار پردازشی این دستگاه را به عهده خواهد داشت. ظرفیت رم این گوشی 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است.

گفته می شود که دوربین های پشتی و سلفی این گوشی نیز به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود و یک اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی آن جای گرفته است. همچنین یک باتری ۲۷۷۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز برای این دستگاه را تامین می کند. از سایر ویژگی های شایع شده نیز می توان به USB نوع C، پشتیبانی از ارتباطات بلوتوثی نسخه ۴.۲، جک ۳.۵ میلی متری هدفون در بالای بدنه و یک اسپیکر در پایین بدنه اشاره کرد.

علاوه بر گوشی Sailfish، گمانه زنی هایی در مورد گوشی دوم نکسوسی که احتمالاً باز هم توسط اچ تی سی ساخته می شود انجام شده است. این گوشی با نام رمزی Marlin همان مدل نکسوسی بعدی ست که به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی و اسنپدراگون 821 مجهز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج