adexo3
۳۴۶۲۶۴
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف جسد دومین قربانی حادثه شهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از پیدا شدن جسد دومین قربانی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه کوهسار شهران خبر داد.

خبرگزاری آنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از پیدا شدن جسد دومین قربانی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه کوهسار شهران خبر داد.

جلال ملکی درخصوص کشف جسد دومین مفقودالاثر حادثه انفجار لوله گاز در کوهسار شهران گفت: روز گذشته مسئولان مترو تماس گرفته و اعلام کردند که بیل مکانیکی پیدا شده است، بر همین اساس امدادگران راهی محل شدند و پس از ایمن‌سازی محل و برداشتن خاک‌ها و آهن‌ها به بیل مکانیکی رسیدند. سقف بیل مکانیکی بریده شد و پس از ساعت‌ها تلاش حدود یکساعت قبل جسد دومین قربانی این حادثه کشف شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان موفق شدند جنازه مرد ۴۳ ساله ایرانی را از زیر خروارها خاک خارج کنند. این فرد راننده بیل مکانیکی است که بعد از معاینات اولیه مشخص شد، در دقایق نخستین حادثه انفجار لوله گاز در شهران جان خود را از دست داده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: جسد تحویل عوامل نیروی انتظامی شد و با یافتن جسد این مرد، محل به پرسنل مترو تحویل داده شد. با پیدا شدن این جسد، هر دو متوفی این حادثه که هر دو نیز در ابتدا مفقودالاثر شده بودند، پیدا شده و تحویل مقامات انتظامی شد.

بامداد جمعه ۲۸خرداد، در پی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران دو نفر ناپدید شده بودند که با کشف جسد هردو، اکنون عملیات جست وجو به پایان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ......بعد از ده روز گلی به جمالشون

    • saeed

      بامداد جمعه 28خرداد، در پی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران دو نفر ناپدید شده بودند که با کشف جسد هردو، اکنون عملیات جست و جو به پایان رسیده است.
      زلزله بیاد میخوان چیکار کنن؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      زلزله بیاد همه‌مون کود میشیم زیر آوار واسه سال بعد خاک حاصل‌خیز تر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج