اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۷۴۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افشای ویژگی جدید حلقه هوشمند سامسونگ

در روزهای اخیر اطلاعاتی درباره حلقه هوشمند سامسونگ منتشر شده بود که نشان می‌داد این شرکت به دنبال راهی جدید برای اعلان نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های بعدی خود مانند گلکسی J۲ نسخه ۲۰۱۶ است.

وب سایت ترنجی - حامد آل محمد: در روزهای اخیر اطلاعاتی درباره حلقه هوشمند سامسونگ منتشر شده بود که نشان می‌داد این شرکت به دنبال راهی جدید برای اعلان نوتیفیکیشن‌ها در گوشی‌های بعدی خود مانند گلکسی J۲ نسخه ۲۰۱۶ است. حالا اطلاعات جدیدی از کاربردهای دیگر این حلقه نورانی هوشمند فاش شده، ظاهرا این حلقه غیر از اعلان نوتیفیکیشن‌ها وظایف دیگری نیز بر عهده دارد.

افشای ویژگی جدید حلقه هوشمند سامسونگ

این حلقه نورانی که دور دوربین اصلی قرار می‌گیرد، دارای سه کاربرد خواهد بود. حلقه هوشمند سامسونگ می‌تواند هشدارهای مهم و هشدارهای استفاده را مدیریت کرده و به گفته سامسونگ، به عنوان دستیار سلفی نیز عمل خواهد کرد. ویژگی "هشدارهای مهم" احتمالا چیزی شبیه به Edge Lighting در گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۷ اج خواهد بود. رنگها می‌توانند به افراد مختلف در دفترچه تلفن گوشی شما اختصاص یابند، بنابراین شما با دیدن نور دستگاه خود می‌توانید تشخیص دهید چه کسی با شما تماس گرفته، پیغام داده و یا ایمل ارسال کرده است. "هشدارهای استفاده" مربوط به چگونگی عملکرد دستگاه خواهد بود.

حلقه نورانی هوشمند با رنگهای مختلف خود می‌تواند شما را از وضعیت باتری و چگونگی شارژ شدن گوشی مطلع سازد. ویژگی "دستیار سلفی" به شما برای گرفتن عکسهای سلفی باکیفیت‌تر توسط دوربین اصلی کمک می‌کند. حلقه هوشمند هنگام شناسایی چهره توسط دوربین، آبی رنگ می‌شود و 2 ثانیه بعد از آن عکس مورد نظر شما گرفته خواهد شد. این موارد، کاربردهای ساده این حلقه هستند که در گوشی گلکسی J2 نسخه 2016 آنها را خواهیم دید.

افشای ویژگی جدید حلقه هوشمند سامسونگ

همانطور که گفتیم، قابلیت‌های حلقه هوشمند سامسونگ به اینجا ختم نمی‌شود. به عنوان مثال، این حلقه قادر است برای مواردی مانند حافظه، رم و میزان مصرف دیتا نیز به شما هشدار دهد. همچنین این حلقه می‌تواند با تغییر رنگ به شما برای درست قرار گرفتن در کادر دوربین هنگام گرفتن عکس کمک کرده و شما را برای قرار گرفتن در موقعیت درست راهنمایی کند.

افشای ویژگی جدید حلقه هوشمند سامسونگ

همچنین مواردی مانند هشدار وضعیت آب و هوا و هشدار وضعیت سلامتی نیز در دست توسعه قرار دارد. بعد از تکان دادن گوشی، این حلقه با رنگهای مختلف وضعیت آب و هوایی را به اطلاع شما می‌رساند. به عنوان مثال، هنگام آفتابی بودن هوا رنگ حلقه زرد خواهد بود و هنگام بارش باران حلقه هوشمند آبی رنگ می‌شود. کاربرد جالب‌تر این حلقه، استفاده از آن برای اعلام وضعیت سلامتی کاربر است. در دستگاه‌های بعدی سامسونگ، دوربین اصلی و فلش ال‌ای‌دی با کمک یکدیگر برای بررسی ضربان قلب به کار گرفته می‌شوند. کاربرد این حلقه با برنامه اختصاصی تعبیه شده برای آن وسیعتر خواهد شد، اگرچه هنوز مشخص نیست که حلقه هوشمند در بررسی وضعیت سلامت کاربر چه نقشی خواهد داشت.

افشای ویژگی جدید حلقه هوشمند سامسونگ

حلقه هوشمند سامسونگ نخستین بار در نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J۲ در هند به کار گرفته خواهد شد و تنها ویژگی‌های ساده‌ای که قبلا به آنها اشاره کردیم برای آن در نظر گرفته می‌شود. اما سامسونگ می‌خواهد در آینده از این حلقه به عنوان ابزاری مهم در محصولات خود استفاده کند. شاید در گلکسی اس ۸ بتوانیم شاهد نسخه تکامل‌یافته آن باشیم. البته این احتمال وجود دارد که حلقه هوشمند در محصولات تایزنی سامسونگ نیز به کار گرفته شود. به هر حال باید صبر کنیم و ببینیم سامسونگ چگونه از این حلقه استفاده خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا حلقه هوشمند سامسونگ ابزاری کاربردی است و یا اینکه تنها جنبه تبلیغاتی دارد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج