اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۱۱۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ایده جدید آمازون برای خرید بیشتر

هدیه خریدن برای خیلی‌ها کار بسیار سختی است. یکی از بخش‌های غم انگیز ماجرا هم اینجاست که حس می‌کنید هدیه مناسبی که دنبال‌اش می‌گردید جایی پیدا می‌شود اما نمی‌دانید یا دست کم تخیل‌تان به قدر کافی یاری‌تان نمی‌کند که بفهمید کجا باید دنبالش بگردید.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: هدیه خریدن برای خیلی‌ها کار بسیار سختی است. یکی از بخش‌های غم انگیز ماجرا هم اینجاست که حس می‌کنید هدیه مناسبی که دنبال‌اش می‌گردید جایی پیدا می‌شود اما نمی‌دانید یا دست کم تخیل‌تان به قدر کافی یاری‌تان نمی‌کند که بفهمید کجا باید دنبالش بگردید.

ایده جدید آمازون برای خرید بیشتر

به این ترتیب هدیه خریدن برای بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین به موضوع مهمی تبدیل شده است. آنها سعی می‌کنند کارتان را راحت‌تر کنند تا کمتر با سختی‌های معمول خرید یک هدیه مناسب دست به گریبان شوید.

حال سایت آمازون هم دست به کار شده و بخشی به نام Interesting Finds در سایتش راه اندازی کرده است. در این بخش خیلی از پیشنهادهای خرید که چندان هم معمول نیستند و ممکن است خریدشان به عنوان هدیه به ذهن خودتان نرسد بهتان پیشنهاد داده می‌شود. با این پیشنهادها خرید هدیه کار آسان‌تری خواهد شد.

وقتی به این بخش سایت می‌روید می‌توانید این پیشنهادهای خرید را براساس زیرمجموعه‌ها جداسازی کنید؛ زیرمجموعه‌هایی مثل زنان، مردان و سرگرمی. اگر در کشورهایی زندگی کنید که از امکان خرید از وبسایت آمازون بهره‌مند هستند باید بدانید اجناس این بخش فروشگاه آمازون را خیلی راحت می‌توانید سفارش دهید و اغلب این اجناس هم به سرعت تحویل داده می‌شوند. می‌توانید بخش مذکور سایت آمازون را از این لینک بیشتر بررسی کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج