adexo3
۳۵۱۶۹۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس

به تازگی زمزمه‌هایی از ورود یک برند خودروسازی بریتانیایی به کشور شنیده می‌شود که می‌تواند تا حدودی جایگزین مناسبی برای برند ابطال شده شورلت در بازار کشور باشد.

وب‌سایت خودروبانک: این اواخر مهم‌ترین اخبار خودرویی را برندهای جدید مجوز گرفته در کشور پوشش می‌دهند و بزرگ‌ترین آن هم صدور مجوز برای واردات محصولات شورلت بود، ولی در یکی دو ماه گذشته شاهد ابطال مجوز واردات این برند خودروسازی آمریکایی به بازار کشور بودیم. علارغم این‌ها، به تازگی زمزمه‌هایی از ورود یک برند خودروسازی بریتانیایی به کشور شنیده می‌شود که می‌تواند تا حدودی جایگزین مناسبی برای برند ابطال شده شورلت در بازار کشور باشد، هرچند خودرویی که در ادامه قصد داریم به تفسیر آن بپردازیم، هم خود و هم برادرانش تنها خودروهایی شاسی بلند هستند.

زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس

لندروور، برندی است که به تازگی زمزمه‌های ورود آن به کشور شنیده می‌شود. البته برند لندروور پیش از این در کشور وجود داشته و محصولات آفرودی آن در سطح کشور عرضه شده است، ولی به تازگی خبر از ورود لندروور " رنجروور اووک " به گوش می‌رسد که با بخش فنی مطلوب، شرایط ورودش به کشور را هموار می‌کند.

مهم‌ترین عاملی که باعث شده این شاسی بلندخوش چهره و عضلانی رنجروور امکان ورود به کشور داشته باشد، موتور ۲ لیتری چهار سیلندر آن با آرایش L۴ است که به پرخوران (توربوشارژر) و سیستم پاشش مستقیم سوخت مجهز شده و می‌‌تواند قدرتی ۲۴۰ اسب بخاری در دور موتور ۵۸۰۰ تولید کند. گشتاور تولیدی این موتور هم ۳۴۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور بر دقیقه عنوان شده که توسط جعبه دنده‌ای ۹ سرعته اتوماتیک دریافت شده و به هرچهارچرخ خودرو ارسال می‌شود.

زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس

عملکرد این پیشرانه در عمل مصرف سوخت ۷.۸ لیتری به صورت ترکیبی، شتاب صفر تا صد ۷.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی ۲۱۷ کیلومتر بر ساعتی را برای رنجروور اووک ۱۶۵۷ کیلوگرمی به همراه داشته است.

از لحاظ سایزبندی این خودرو در طولی ۴۳۷۱ میلی متری، عرض ۱۹۸۴ میلی متری و ارتفاعی ۱۶۳۶ میلی متری خلاصه می‌شود که محور جلو و عقب آن با فاصله‌ای ۲۶۵۹ میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی سوار شده است.

زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس

شاید حدس زدن در مورد قیمت خودرویی که حتی هنوز معلوم نیست آیا به ایران می آید یا نه کار سختی باشد ولی با یک حساب سر انگشتی و مقایسه قیمت ها می توان حدس زد که رنجروور اووک با قیمتی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان به ایران خواهد آمد و آن را رقیبی سرسخت و جدی برای خودروهایی همچون بی ام و X۱ یا حتی لکسوس NX خواهد کرد.

قطعاً ورود هر محصولی از لندروور می تواند برای بازار ما خوب و خوشحال کننده باشد که برندی معتبر وارد بازار مملو از چینی های رنگارنگ شود و امیدواریم در نهایت این برند با تمام خودروهای قابل عرضه در ایران وارد شود و بتواند رقابت داغ بین آلمانی های بازار را رنگ و بویی تازه ببخشد.

زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس

زمزمه واردات رنجروور به ایران +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم دلشون میخواد دیگه....انقدر سخت نگیرید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج