adexo3
۳۵۳۱۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«بنیامین»، «سهراب پاکزاد» و برگ های پاییزی

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس

کنسرت بنیامین جمعه شب با غافلگیری ها و اتفاقات مختلف در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و دوستداران این خواننده در شبی به یادماندنی باز هم با خواننده مورد علاقه شان دیدار تازه کردند.

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس

تماشا: کنسرت بنیامین جمعه شب با غافلگیری ها و اتفاقات مختلف در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد و دوستداران این خواننده در شبی به یادماندنی باز هم با خواننده مورد علاقه شان دیدار تازه کردند.

این برنامه با بیست دقیقه تاخیر و در میان استقبال ویژه دوستداران بنیامین آغاز شد. این خواننده حدود سی قطعه را در اجرایش روی صحنه برد و توانست شب باشکوهی را برای دوستدارانش رقم بزند. از جمله غافلگیری های این برنامه حضور «سهراب پاکزاد» بود که در اواسط برنامه به صورت ناگهانی روی صحنه آمد و قطعه «گریه در ماه کامل» را به صورت دو صدائه با بنیامین اجرا کرد.

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس

این غافلگیری باعث شد حال و هوای برنامه حسابی تغییر کند. همزمان با شروع کنسرت این خواننده ریمیکسی جالب روی اینترنت منتشر شد. در این ریمیکس، سی قطعه ای که این خواننده در برنامه اش اجرا کرد، در اختیار کسانی که در سالن نبودند قرار گرفت.

از جمله مهمانان این برنامه می توان به «فرید احمدی» اشاره کردکه از سوی محسن رجب پور به حاضران در سالن معرفی شد. فرید احمدی، ترانه سرای بنیامین و البته رفیق گرمابه و گلستانش است. رجب پور در بخشی از صحبت هایش نیز از هواداران همیشگی بنیامین که در سالن حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد اما بنیامین برای سورپرایز کردن هوادارانش فقط به حضور سهراب پاکزاد و ارائه ریمیکس، بسنده نکرد.

او در انتهای این برنامه هم با یک غافلگیری رومانتیک، صدای دست و جیغ حاضران در سالن را به اوج رساند. همزمان با اجرای قطعه آخر بنیامین از سقف استیج، برگ های پاییزی روی بنیامین و گروهش ریخته شد تا همه آخرین اجرای پاییزی بنیامین و گروهش را به خاطر بسپارند.

تنها نکته منفی این برنامه رفت و آمد بی مورد عوامل اجرایی سالن بود که باعث شد حاضران سالن در لحظاتی اعتراض کنند.

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس

و باز غافلگیری در کنسرت بنیامین +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج