adexo3
۳۵۳۳۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

نفرين كردن آمريكا شرعاً حرام است!

مسلمانان بايد از اين حوادث طبيعي عبرت بگيرند، نبايد عليه همه دعا كرد چرا كه بين آنان مسلمانان بسياري هستند و اين دعا به نفع مسلمانان نيست و حرام شرعي به شمار مي آيد.

کیهان: شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ، مفتي و رئيس هيئت كبار العلماي عربستان سعودي در واكنش به مطالب ضد آمريكايي مطرح شده در شبكه هاي اجتماعي در عربستان پس از طوفان سندي مدعي شد: مسلمانان بايد از اين حوادث طبيعي عبرت بگيرند، نبايد عليه همه دعا كرد چرا كه بين آنان مسلمانان بسياري هستند و اين دعا به نفع مسلمانان نيست و حرام شرعي به شمار مي آيد.

تظاهر مفتي كل عربستان به انسان دوستي و حمايت از مسلمانان آمريكا در حالي است كه وي تاكنون فتواهاي بسياري را عليه مسلمانان منطقه به ويژه شيعيان جهت تكفير آنها صادر كرده است.

شيخ عبدالعزيز بن عبدالله در يكي از اين موضع گيري هاي متناقض در اظهاراتي عليه حزب الله لبنان، مدعي شد كه گروه هايي كه در لبنان، نمادهاي اسلامي را برافراشته اند، دشمنان اسلام هستند.

مفتي كل عربستان همچنين با حمله به شيعيان، ادعا كرد كه برپايي عزاداري براي سالار شهيدان مغاير با شرع خدا و اسلام است.

شيخ عبدالعزيز در يكي ديگر از فتواهاي عجيب خود، تظاهرات گسترده مردمي در كشورهاي عربي و اسلامي براي اعلام همبستگي با مردم مظلوم و تحت محاصره فلسطين در نوار غزه را اقداماتي جنجال برانگيز و هرج و مرجي بي فايده خوانده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا
      عربای جاهل هم روش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      در مورد عربها هرچی گفتی کاملا درسته. اما دوست عزیز چرا به ملت یه کشوری که با هموطنان شما در کشورشون به خوبی رفتار میکنند و احترام به حقوقشون میگذارند توهین میکنی؟! دولت یک کشور از مردمش صواست.

    • رضا

      حرف حساب جواب نداره . (البته نه همه حرفاش) به نظر من هم با فحش دادن کاری درست نمیشه و فقط خودمون را اذیت میکنیم و شان و مقام خودمون را پائین میاریم.نه پیامبر و نه علی (ع) و دیگر پیشوایان ما به مخالفان خود فحش ندادند بلکه آنها را به راه راست دعوت میکردند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج