اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۵۵۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد مارک روفالو از دونالد ترامپ

مارک روفالو چهره آشنای فیلم‌های مستقل که به ابرقهرمان فیلم «انتقام‌جویان» بدل شد، با بازی در فیلم «در کانون توجه» نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

روزنامه بانی فیلم: مارک روفالو چهره آشنای فیلم‌های مستقل که به ابرقهرمان فیلم «انتقام‌جویان» بدل شد، با بازی در فیلم «در کانون توجه» نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

به نقل از گاردین، مارک روفالو که با این فیلم در کانون توجه سیاسی نیز واقع شد، چندان با دنیای سیاست بیگانه نیست، به همین دلیل با موضع گیری درباره ترامپ می‌گوید: «برای جمهوری‌خواهان ناراحت می‌شوم. آنها از خیلی نظرها در موقعیت دفاع‌ناشدنی قرار دارند. در میان آنها افرادی که ذهن روشنی دارند و به ارزش‌های محافظه‌کارانه اهمیت می‌دهند، در اقلیت هستند. اما فردی چون ترامپ را چیزی جز ترس و بیگانه‌هراسی و نوعی پارانویا جلو نمی‌برد و طبیعی است که نمی‌توان با این‌ها حکومت کرد».

انتقاد مارک روفالو از دونالد ترامپ

روفالو که از سابقه پرو پیمان فعالیت اجتماعی برخودار است، مجموعه‌ای از بازی‌های درخشان از جمله بازی در فیلم‌های فراموش نشدنی «بچه‌ها خوب هستند»، «زودیاک» و «مارگارت» را در کارنامه دارد.

روفالو از محکم ایستادن د رموضع‌های سیاسی‌اش نگران ندارد؛ او از توییترش که بیش از دو میلیون فالوئر دارد، به منظور اطلاع‌رسانی برای حمایت از برنی سندرز کاندیدای دموکرات و جنبش تغییرات اقلیمی استفاده ‌کرد و می‌گوید ترامپ یک «نقطه کوچک جالب روی رادار» است، آن هم در کشوری که دارد به نحوی خود را «تصحیح می‌کند».

به گفته روفالو، ترامپ به عنوان کاندیدای برتر حزب جمهوری‌خواه «دارد از زشت‌ترین جنبه‌های ترسی که توسط رسانه‌ها و خود سیاست‌مداران راست ایجاد شده» استفاده می‌کند.

نام روفالو به خاطر نقشش در فیلم «در کانون توجه» و نامزدی او برای دریافت جایزه اسکار بار دیگر با سروصدا مطرح شد. او در این فیلم که ماجرای تحقیقات مجله بوستون گلوب درباره سوء استفاده جنسی چهره‌های مذهبی کلیسای کاتولیک را بیان می‌کند، در نقش مایک رزندس، یک روزنامه‌نگار سرسخت ظاهر شد که از این دادگاه به آن دادگاه و از دفتری به دفتر دیگر می‌رود.

روفالو گفته است برای ایفای این نقش مدتی با رزندس واقعی زندگی کرد و این زمانی بود که این روزنامه‌نگار داشت روی یک گزارش مهم دیگر که مربوط به یک بیمارستان روانی بود، تحقیق می‌کرد. او می‌گوید: «مثل این بود که گزارشگر باشی و موقع دستگیری قاچاقچی‌ها کنار ماموران باشی. این به من کمک کرد تا او را در عمل ببینم. و همه چیز خیلی هیجان‌انگیز بود!»

از وقتی روفالو در فیلم «می‌توانی رویم حساب کنی» که در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی کنت لونرگان ساخته شد، نقش برادر غیرقابل اطمینان لارا لینی را بازی کرد؛ به عنوان چهره سینمای مستقل آمریکایی شناخته شد؛ چهره‌ای باسواد، و از نظر اجتماعی آگاه و نگران است. اما او ناگهان در سال ۲۰۱۲ در نقش «هالک» در فیلم «انتقام‌جویان‌» بازی کرد. گفته شده ساعت‌ها صحبت با جاس ودون کارگردان او را راضی کرد تا در این فیلم جلوی دوربین برود.

خودش می‌گوید: «وقتی بچه بودم هالک یکی از سریال‌های محبوبم بود و شخصیت او و اینکه چطور با عصبانیت کنار می‌آید برای من خیلی جالب بود». به هرحال او دوست ندارد داخل هیچ بخش‌بندی خاصی قرار بگیرد و به عنوان یک چهره کلیشه مورد توجه قرار بگیرد.
روفالو در عین حال در عمل هنر بازیگر نقش مکمل را به کمال رسانده و می‌داند نقش‌های سبک جورج کلونی مال او نیست. روفالو می‌گوید: «جایی می‌روم که قلبم من را می‌برد. عاشق بازیگری هستم. همانطور که قبلا گفتم، اولویت نقش است. اگر کاری باشد که قبلا نکرده‌ام یا به نوعی بر من تاثیر بگذارد، شک نمی‌کنم و برایش وارد هر فیلمی می‌شوم».

او البته افزود: «وقتی جوان هستی هر چیزی که به شما بدهند را می‌پذیری.. هر چه سنت بیشتر شود ‌انوقت شروع می‌کنی به سوال پرسیدن. برای من، اعتماد یعنی شنیده‌شدن».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج