اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۶۸۸۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیلمساز ایرانی داور جشنواره فیلم گیرونا شد

پگاه ارضی فیلمساز ایرانی در دوره جدید فستیوال فیلم گیرونای اسپانیا در مقام داور حضور خواهد داشت.

روزنامه بانی فیلم: پگاه ارضی فیلمساز ایرانی در دوره جدید فستیوال فیلم گیرونای اسپانیا در مقام داور حضور خواهد داشت.

فیلمساز ایرانی داور جشنواره فیلم گیرونا شد

پگاه ارضی از کارگردانان و فیلمسازانی که تاکنون در عرصه های بین المللی حضور داشته به عنوان داور بخش فیلم های کوتاه جشنواره فیلم گیرونای اسپانیا انتخاب شد. وی فارغ التحصیل دانشگاه یورک کانادا و نیز دانش آموخته آکادمی فیلم نیویورک و کارگاه های فیلمنامه نویسی پال شریدر است و تاکنون ۱۶ فیلم کوتاه را در داخل و خارج کشور کارگردانی کرده.

ارضی شش جایزه بین المللی را در جشنواره های مختلف به دست آورده است. از جوایز او می توان به جایزه بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و بهترین بازیگر مکمل مرد، از جشنواره فیلم بوستون/ جایزه بهترین فیلم خارجی از فستیوال فیلم شانا شیا، جایزه ویژه هیات داوران برای کارگردانی فیلم «عبور» از بیست و هفتمین دوره جشنواره گیرونای اسپانیا اشاره کرد. ارضی در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: جشنواره فیلم گیرونا، ۲۷ سال پیاپی برگزار شده و از فستیوال های معتبر و مهم فیلم در دنیا محسوب می شود که بیست و هشتمین دوره آن نیز اواخر شهریور امسال در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد. در این فستیوال فیلمسازان از کشورهای مختلف با آثار خود در این جشنواره به رقابت می پردازند.

وی در پایان افزود: خوشبختانه موفقیت فیلم آخرم در این جشنواره نقطه مثبتی در کارنامه کاری من محسوب می شود. خوشحالم که به عنوان داور در هیات داوران این جشنواره نماینده کشورم هستم. در حال حاضر نیز در تدارک ساخت اولین فیلم بلند خود هستم که این پروژه مراحل اولیه کار را سپری می کند و برنامه هایی هم برای راه اندازی تولید و ساخت فیلم های جدیدم در خارج از کشور داشته ام که در حال پیگیری آنها هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج