adexo3
۳۶۲۹۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موفقیت «معمای شاه» در نمایش کودتای ۲۸ مرداد

همراه و یار دیرین حضرت امام خمینی «ره» گفت: از بخش‌هایی که به خوبی در «معمای شاه» تصویر شده، می‌توان به کودتای ۲۸ مرداد و یا قیام ۳۰ تیر اشاره کرد که بسیار خوب و درست ساخته شده است.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله سید جعفر کریمی همراه و یار دیرین حضرت امام خمینی «ره» در گفت‌وگو با خبرنگار درباره مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی «محمدرضا ورزی» تاکید کرد که این سریال را مصرانه پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: از لحاظ تاریخی «معمای شاه» بسیار دقیق ساخته شده و به موضوع وقایع تاریخی توجه ویژه‌ای داشته است که منجر شده بنده آن را پیگیری کنم.

وی در ادامه اظهارداشت: از بخش‌هایی که به خوبی در این اثر تصویر شده می‌توان به کودتای ۲۸ مرداد و یا قیام ۳۰ تیر اشاره کرد که بسیار خوب و درست ساخته شده است.

آیت الله کریمی در پایان گفت: ان شاءالله خداوند به سازندگان این سریال توفیق روزافزون عنایت فرماید.

آیت الله کریمی با تسلط عمیق و گسترده بر مبانی و فتاوی حضرت امام، محور حوزه استفتاء امام در نجف و ایران و بعد از امام، محوریت پاسخگویی به استفتائات مرحوم آیت‌الله العظمی اراکی و مقام معظم رهبری «مدظله» را عهده‌دار بوده است و با توجه به ایفای این نقش در طول نزدیک به پنجاه سال می‌توان وی را به عنوان مسلط‌ترین اصحاب حضرت امام در مقوله نظرات فقهی این مراجع به حساب آورد.

میزان اعتماد حضرت امام به آیت‌الله کریمی تا آنجا بود که هنگام مهاجرت از نجف اشرف، ایشان را همراه چند نفر دیگر، وصی خود قرار می‌دهند و همچنین تنقیح تعدادی از مهم‌ترین کتاب‌های فقهی امام به عهده ایشان قرار می‌گیرد و بعد از پیروزی انقلاب علاوه بر عضویت در مجلس خبرگان و تصدی سمت‌های حساس قضایی حضرت امام تا پایان عمر بالا‌ترین اعتماد را در حوزه پاسخگویی استفتائات به ایشان داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج