adexo3
۳۷۷۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

و بار دیگر اسيد پاشي یک عاشق پیشه

شامگاه چهارشنبه یکم تیرماه امسال ساکنان محله‌ای در سه‌راه جمهوری با فریادهای «سوختم، سوختم» دختر جوانی از خانه‌هایشان بیرون ریختند و این در حالی بود که جوان موتورسوار با سرعت زیاد صحنه جرم را ترک کرد و گریخت

جوان کینه‌جو وقتی در خواستگاری از دختر موردعلاقه‌اش به بن‌بست رسيد، دست به جنايت هولناکی زد.این پسر ۲۲ ساله که فراری است در مسیر بازگشت دختر جوان از سر کار به‌خانه سایه به سایه وی را تعقیب کرد تا توطئه‌اش را اجرا كند.

شامگاه چهارشنبه یکم تیرماه امسال ساکنان محله‌ای در سه‌راه جمهوری با فریادهای «سوختم، سوختم» دختر جوانی از خانه‌هایشان بیرون ریختند و این در حالی بود که جوان موتورسوار با سرعت زیاد صحنه جرم را ترک کرد و گریخت.همه دیدند که دختر ۲۱ ساله به اطراف می‌دود و با دست و صورتی سوخته کمک می‌خواهد، وقتی چند زن و مرد به سمت وی دویدند و با ریختن آب روی آثار سوختگی به کنترل درد وی پرداختند، پلیس و اورژانس نیز در جریان این اسیدپاشی قرار گرفتند.

ماموران کلانتری ۱۲۹ جامی که اطلاع یافته بودند دختر جوان به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری انتقال یافته با دستور بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به تحقیقات میدانی دست زدند و پرده از عشق انتقامجویانه جوان اسیدپاش برداشتند.

تجسس‌ها نشان داد قربانی این اسیدپاشی دختری به نام «المیرا» است که فروشنده پوشاک بوده و شب حادثه با تعطیلی محل کارش در حال رفتن به خانه‌ بوده که ناگهان هدف حمله اسیدپاشی قرار گرفته است.

خانواده المیرا در تحقیقات پلیسی و قضایی گفتند که دخترشان یک خواستگار سمج دارد اما مشخص نیست اسیدپاشی کار وی بوده باشد. بدین ترتیب، ماموران خود را به بالای سر المیرا در بیمارستان رساندند و در حالی که وی از ناحیه چشم، گوش، گردن و دست چپ بشدت سوخته بود به تحقیق از اين دختر غمگین پرداختند.

المیرا که بغض بشدت گلویش را مي‌فشرد، گفت: «من و پسری به نام «بشیر» هر دو فروشنده پوشاک بودیم تا اینکه او به من ابراز علاقه کرد و من از همان ابتدا نپذیرفتم. دوبار هم به صورت غیررسمی از خانواه‌ام خواستگاری‌ کرد که باز قبول نکردیم و اصلا باور نمی‌کردم این پسر دست به اسیدپاشی بزند».

وی افزود: شب بود و با تعطیلی فروشگاه من راه افتادم تا به خانه‌مان بروم، «بشیر» در تعقیب من بود، خودش به تنهایی سوار موتوسیکلتی شده بود و از من می‌خواست با او ازدواج کنم، خیلی اذیت ‌شدم.يك لحظه كه به سمت وی برگشتم و با ناراحتی خواستم دست از سرم بردارد ناگهان ظرفی از زیر لباسش بیرون آورد و مایعی را روی صورتم ریخت.

با احساس سوزش در سر و صورتم فهمیدم به صورتم اسید پاشيده است. بشیر فرار کرد و من با فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم».

ماموران که مشخصات جوان اسیدپاش را به دست آورده بودند به بررسی‌های اطلاعاتی پرداختند و دریافتند این پسر فرار کرده است و هیچ اثری از او در خانه یا پاتوق‌هایش نیست. بنا به این گزارش، با دستور بازپرس شاهنگیان پرونده این اسیدپاشی در اختیار اداره ۱۶ پلیس آگاهی قرار خواهد گرفت تا با اقدامات تخصصی «بشیر» را به دام اندازند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

و بار دیگر اسيد پاشي یک عاشق پیشه



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج