adexo3
۳۸۱۴۷۹
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

دیگر نگران پنچر شدن لاستیک خودرو نباشید

متخصصین و مهندسین خودرو برای موضوع پنچری لاستیک خودرو چاره‌ای یافتند. تایرهای ران-فلت آخرین پاسخ مهندسین برای پاسخگویی به این موارد است.

وب سایت کلیک: متخصصین و مهندسین خودرو برای موضوع پنچری لاستیک خودرو چاره‌ای یافتند. تایرهای ران-فلت آخرین پاسخ مهندسین برای پاسخگویی به این موارد است. اگر برایتان جالب است و می‌خواهید بدانید لاستیک‌های ران فلت (یا پانچر-فلت) چگونه می‌توانند از عهده‌ی این موضوع بربیایند باید توجه شما را به جنس به کاررفته در این تایرها جلب کنیم.

دیگر نگران پنچر شدن لاستیک خودرو نباشید
جنس به کاررفته در این تایرها، لایه‌هایی از لاستیک در ترکیب با یک کابل مقاومت در برابر حرارت است و ساختاراین کابل‌ها به گونه‌ای هستند که موجب تقویت این لاستیک‌ها میشوند. سپس باید به طراحی که در این لاستیک‌ها به کاررفته است بپردازیم. سیستم تایرهای ران-فلت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای سیستم تکیه‌گاه کمکی داری حلقه تکیه‌گاهی متصل به چرخ هستند که در هنگام افت فشار تایر، تکیه‌گاه لازم را برای ادامه‌ی مسیر فراهم می‌کند. و اگر لاستیک شما پنچر شود به جای وارد شدن فشار اضافی به تایر در هنگام پنچر شدن، این سیستم به چرخ‌ها اجازه می‌دهد که قابلیت ران-فلت داشته باشند و به مسیر خود ادامه دهند.به همین علت است که با لاسیتک‌های ران-فلت می‌توانید بعد از پنجرشدن هم تا ۱۶۰ کیلومتر ، با سرعت حداکثر۸۰ کیلومتر برساعت به مسیر خود ادامه دهید.

البته باید این نکته را نیز یادآور شد که لاستیک‌های ران-فلت دیواره‌های قویتری در مقایسه با لاستیکهای معمولی دارند و این امر باعث کاهش راحتی لاستیک های ران فلت در مقایسه با لاستیکهای معمولی شده است.

دیگر نگران پنچر شدن لاستیک خودرو نباشید

دیگر نگران پنچر شدن لاستیک خودرو نباشید

انواع تایرهای ران-فلت

هم اکنون دو نوع تایر ران-فلت در بازار موجود است، سیستم‌های ران‌فلت با تکیه‌گاه داخلی (self-supporting) و با تکیه‌گاه کمکی (auxiliary supported). در نوع با تکیه‌گاه داخلی، یک ساختار داخلی با صلبیت بیشتر استفاده می‌شود.

تایرهای ران-فلت می توانند به خوبی از عهده‌ی برآوردن احساس ایمنی و آسودگی خاطر در رانندگی بربیایند و گزینه‌ی قابل قبولی برای تعویض با لاستیک‌های معمولی در هنگام سفر باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تایر فقط تایر پراید...دیگر هیچ.

    • بدون نام

      عالی

    • رضا

      بقیه ماشینا سوسول بازیه پرایدو عشق است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج