اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۱۶۳۰
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

مدارس دولتی نباید شهریه بگیرند

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی به هیچ عنوان مجاز به گرفتن شهریه از دانش آموزان نیستند و نباید ارائه کارنامه را گرو برای اخذ پول قرار دهند.

خبرگزاری مهر: مهرزاد حمیدی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که شامگاه شنبه با حضور استاندار قم در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است، اظهار داشت: در کشور ۱۰۵ هزار مدرسه، یک میلیون فرهنگی، ۱۳ میلیون دانش آموز و ۲۶ میلیون والدین دانش آموز وجود دارد.

وی ادامه داد: با اجرا شدن طرح ۶، ۳، ۳ بیش از یک میلون دانش آموز به پایه ابتدایی افزوده شد که این مشکل مزمن را ایجاد کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان این که امسال ۶۰ کتاب در پایه ابتدایی نوشتیم، ابراز کرد: اجرای طرحی بدون درنظر گرفتن فضای آموزشی و معلم مشکل بزرگی برای ما ایجاد کرد و ما در برخی موارد از مساجد به عنوان کلاس درس استفاده کردیم.

وی بیان داشت: در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مهارت زندگی و سواد رسانه‌ در پایه‌ای جزو دروس شده و استان قم در این باره الگوی استان‌های دیگر بوده است.

شرکت ۱۲ هزار دانش آموز در مسابقات ورزشی

حمیدی اظهار کرد: در حوزه تربیت بدنی تحولی ایجاد شد که به موجب آن ۱۲ هزار دانش آموز در مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه برای دانش آموزان امکان حرکت و بازی در خانه و حتی کوچه‌ها به دلیل تنگی فضا وجود ندارد و ما با ایجاد کانون‌های درون مدرسه در پی گذراندن وقت آنان در وقت عصر هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: مدارس دولتی به هیچ عنوان مجاز به گرفتن شهریه از دانش آموزان نیستند و نباید مدارس ارائه کارنامه را گرو برای اخذ پول قرار دهند.

وی ابراز کرد: اگر در زمینه‌ای برای کیفیت بخشی به برنامه‌های دانش آموزان، اخذ پول لزوم داشته باشد این مبحث با مسائل گرفتن شهریه در هنگام ثبت نام تفاوت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما را به حضرت عباس دروغ نگویید.

    • بدون نام

      در بیشتر مدارس شهریه گرفته می شود

    • بدون نام

      .......
      به مردم میگن پول ندید به مدیر ان بگیرید

    • بدون نام

      مگه میشه شهریه نگیرند.از کجا پول آب و برق رو در بیارند.؟باور کنین دارم حقیقتو میگم. آموزش و پرورش برای مدرسه ها و دانش آموزان خرجی نمی کنه .اگه پول دکوراسیون یه شعبه بانک صرف مدرسه ها کنن کلی از مشکلاتشون حل میشه . مگه میشه مدرسه کتابخونه نداشته باشه . مگه میشه کامپیوتر و ویدیوپروژکتور در مدرسه نباشه در حالی که موضوع درسشون کامپیوتره و.... . بابا یقه مدیرا رو نباید گرفت باید یقه دولتو گرفت .توی کشورهای پیشرفته بودجه آموزشو کم میکنن همه میریزن خیابون اما تو کشور ما ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج