adexo3
۳۸۱۶۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برق همه مشترکان آمل وصل شد

رئیس اداره توزیع برق آمل گفت که با تلاش شبانه روزی ماموران این اداره خرابی های ناشی از وقوع تندباد شدید بامداد جمعه به تاسیسات توزیع و انتقال این اداره بازسازی و برق همه مشترکان شهری و روستایی وصل شده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره توزیع برق آمل گفت که با تلاش شبانه روزی ماموران این اداره خرابی های ناشی از وقوع تندباد شدید بامداد جمعه به تاسیسات توزیع و انتقال این اداره بازسازی و برق همه مشترکان شهری و روستایی وصل شده است.
محمدمهدی گرائیلی افرا شنبه شب پس از پایان عملیات گروههای فنی اعزامی به مناطق توفان زده شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم تنها برق روستای ' الله کاج ' در بخش دابودشت وصل نشده که علت آن ضرورت انتقال تیرهای برق از وسط شالیزارهای دوباره کشت شده کشاورزان است.
وی ادامه داد : به همین دلیل کار متوقف شده تا صبح یکشنبه پس از رفع مشکل عملیات از سر گرفته شود و به طور قطع تا عصر فردا برق این روستا هم وصل می شود .

گرائیلی گفت : امروز شنبه ۶۰ اکیپ فعال از آمل ، دیگر شهرستان های مازندران و همچنین استان تهران در مناطق توفان زده مشغول فعالیت بودند و موفق شدند پست های فوق توزیع و شبکه های توزیع را ترمیم کنند ، تیرهای شکسته را برداشته و تیرهای جدید به جای آنها بکارند و در یک ماموریت و بسیج همگانی در کمتر از ۱۴ ساعت روشنایی را به خانه های شهروندان خسارت دیده برگردانند.

وی افزود : در پی طوفان بامداد جمعه و آذرخش و بارندگی رگباری ، به 2 ایستگاه پست فوق توزیع ، 120 اصله پایه فشار قوی و ضعیف و دهها ترانس و همچنین ده ها اصله تیر برق در مناطق شهری و رستایی شهرستان خسارت جدی وارد شد.

رئیس اداره توزیع برق آمل میزان خسارت وارده به تاسیسات برقی شهرستان را بیش از ۱۴ میلیارد ریال برآوردکرد.

وی یادآورشد: با پایان یافتن بخش زیادی از مشکلات خاموشی ها در شهرستان ، اکیپ های فعال برق فردا یکشنبه در نوبت کاری به قائمشهر عزیمت می کنند تا مشکلات تاسیسات برقی آن شهرستان را نیز برطرف کنند.

**تشییع پیکرسیم بان آملی

همچنین پیکر ' مجید قلی زاده ' سیمبان اداره توزیع برق آمل که عصر جمعه بر اثر برق گرفتگی در حین ماموریت ترمیم خرابی های ناشی از طوفان در بخش دابودشت جان باخت ، عصر شنبه با حضور رئیس شرکت توانیر کشور در آمل تشییع و به زادگاهش روستای ' نظام آباد ' منتقل و به خاک سپرده شد.

شهرستان آمل در استان مازندران حدود 400 هزار نفر جمعیت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج