adexo3
۳۸۱۷۱۱
۱۳ نظر
۵۰۱۴
۱۳ نظر
۵۰۱۴
پ

جهانگیر کوثری: مرا از تلویزیون اخراج کرده اند، «باران» و «رخشان» را هم ممنوع‌ التصویر!

جهانگیر کوثری که پیش از این سال‌ها اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غیبت خودش در تلویزیون تصریح کرد: «من سال‌ها در تلویزیون فعالیت کردم و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال ۹۰ از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند.»

خبرگزاری آنا: جهانگیر کوثری اظهار کرد: به دلایل ناگفته‌ای مرا از تلویزیون اخراج کردند؛ اما خیلی دوست دارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم در تلویزیون فعالیت کنم.

جهانگیر کوثری تهیه‌کننده سینما و مجری و گزارشگر ورزشی در تلویزیون در مورد حضور و فعالیت هنرمندان مطرح، سرشناس و تاثیرگذار در تلویزیون گفت: «تلویزیون یک نهاد دولتی است و چارچوب‌ها، قوانین و ضوابط خاص خودش را دارد و از همین چارچوب‌ها و ضوابط نیز پیروی می‌کند. ما نمی‌توانیم انگاره‌هایمان را در تلویزیون مطرح و اجرا کنیم. بنابراین تمرکز و توجه‌مان به سینما است و در سینما می‌توانیم مسائل جامعه را تا جایی که توان داریم پی‌گیری کنیم.»

جهانگیر کوثری: مرا از تلویزیون اخراج کرده اند، «باران» و «رخشان» را هم ممنوع‌ التصویر!

وی که پیش از این سال‌ها اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غیبت خودش در تلویزیون تصریح کرد: «من سال‌ها در تلویزیون فعالیت کردم و مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال ۹۰ از تلویزیون بیرون آمدم اما واقعیت این است که مرا از تلویزیون اخراج کردند. همان‌طور که باران و خانم بنی‌اعتماد را هم ممنوع‌التصویر کرده‌اند.»

کوثری در مورد دلیل این مسئله بیان کرد: «هیچ دلیل و توضیحی به من داده نشده؛ به همان علتی که باران و خانم بنی‌اعتماد را در تلویزیون نشان نمی‌دهند و تیزرهای فیلم‌هایشان را پخش نمی‌کنند، من هم از سال ۸۸ دچار مشکل و در نهایت اخراج شدم و الان هم مرا به تلویزیون راه نمی‌دهند.»

این تهیه‌کننده سینما ضمن تاکید بر اینکه مشکل تلویزیون با من حل نمی‌شود، در مورد علاقه‌اش به تلویزیون گفت: «این تنها تلویزیون دولتی کشورمان است و مخاطبان زیادی دارد؛ من هم با مردم ارتباط دارم. تلویزیون تریبون خیلی خوبی است و می‌توان از طریق این رسانه با مردم ارتباط خوب و موثری برقرار کرد، می‌توان سطح فرهنگی مردم را در همه زمینه‌ها بالا برد.»

وی افزود: «من خیلی خوشحال می‌شوم اگر دعوت به همکاری با تلویزیون شوم اما فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... .دختری که پدر و مادرش غرق سینمان طبیعیه که بازیگر معروف بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شرط می بندم یه فیلم هم از باران ندیدی که اینطور نظر میدی
        درخشش اون فقط با تلاش خودشه

    • مهسا

      همین کارا را میکنند که بازیگرامون و کارگردانامون میرن جم

    • بدون نام

      سلام جهانگیرخان کوثری عزیز
      اگر بتوانند شما را از تلویزیون اخراج کنند مطمئن باشید نمیتوانند از دلها اخراجتان کنند شما در قلب ما جا دارید ما گزارشهای زیبا و کارشناسی های شما را فراموش نمیکنیم

    • بدون نام

      اقای کوثری شما نه اولی هستی برادر من و اخرین روی تلویزیون اصلا حساب باز نکن چه بیگناه وچه با گناه هردو روی یک مدار حرکت میکنند این قاب شیشه ای دیگر جاذ به ای ندارد وکسی برای برنامه های تکراری وبون محتوا وخسته کننده سر ودست نمیشکند جای تعجب ندارد چرا شما وامثال شما را راه نمیدهند زیرا این هم سلیقه ای شده البته ادمهاش تلویزیون ما شده

    • مصطفی

      من جای تو بودم میرفتم...

    • بدون نام

      انشالله برمی گردیدشماتوانمندهستیدوقابل احترام

    • بدون نام

      سالهاست که تلویزیون ما ملی نیست و تریبونش دست گروه قلیل خاصیه که طبق میل و نظر حودشون میچرخونن مردم را نادیده گرفتن و مردم هم همه به سمت ماهواره رفتن .تریبونی که نه برای دولت و نه برای ملت باشه همون بهتر که آقای کوثری عزیر شما هم سنگشو به سینه نزنی ارزش نداره.

    • بدون نام

      شما هر 3 محبوب مردم هستین دیگه چی میخواین کلاس سینما که بیشتره دیگه کسی تلویزیون میلی نمیبینه

    • اشراقی گلپایگانی

      خداوند به جناب کوثری عمری طولانی وسلامتی بدهد. ولی برادر من با مرحوم داود رشیدی هم همینکارراکردند ایشان را از تلویزیون اخراج کردند ولی همگی شاهد بودیم که درمراسم ایشان درمسجدبلال این مرحوم را استاد هنرو هنرپیشگی واستاداخلاق و....خطاب کردند که البته زنده یاد دارای همگی این خوبیها بود دراین مقوله هیچ شکی نیست بلکه منظورم انستکه یکروز ازتلویزیون اخراج وچندسال بعد اینطوری تقدیر میکنند که این مدل تجلیل فقط در کشورما پیدا میشود وبس

    • کتی

      خیلی هارو به تلویزیون راه نمیدن اونایی رو که رفتنجم دیگه فیلماشون باز پخش نمی کنن البته بعضی لودگی میکنن نه ولی آقای کوثری دیگه چرا افرادبه ماقبل 88 ومابعدش تقسیم شدن یه عده هم جم رفته خواننده ها مجوز نمی گیرن میرن اونور چه شیر توشیریه والا بخدا

    • بدون نام

      این سیمای اصول گرا و افراطی جای شما خوبان نیس

    • علی

      یادش بخیر چند سال پیش که برنامه ورزشی شبکه 2 با اجرای استاد کوثری عزیز پخش میشد من مرتب دنبال میکردم امیدوارم دوباره شما را در تلویزیون ببینیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج