اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۴۷۴۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

درآمد ماهانه ۴.۵ میلیونی متکدیان در گرگان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: متکدیان در گرگان ماهانه چهار و نیم میلیون تومان درآمد دارند.

خبرگزاری مهر: عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: متکدیان در گرگان روزانه ۱۵۰ هزار تومان درآمد دارند که ماهانه چهار و نیم میلیون تومان می شود.

وی افزود: توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات مربوط به آسیب‌های اجتماعی در اولویت دستور کار مقامات این بخش و به تبع آن وزارت کشور، استاندارو معاونت سیاسی اجتماعی استان قرار گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: ما با تشکیل کاگروه های تخصصی مختلف و تجزیه و تحلیل و اولویت‌ها ارجاع موضوع به کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان، همکاری با سازمان‌ها و نهادهای موثر شروع کردیم.

چراغعلی گفت: انتظار داریم رسانه‌ها توجه به مسائل و آسیب‌های اجتماعی را در اولویت خود قرار داده و با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان در کاهش آسیب‌ها بکوشند.

به گفته وی، هم اکنون کارنامه قابل قبولی در این حوزه نداریم و باید برای بهبود شرایط موجود تلاش کنیم و این امر به دلیل گستردگی این حوزه شدنی نیست جز با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که برای همیاری و انجام کار کارشناسی برای بهبود وضعیت آسیب‌های اجتماعی همکاری کرده و با دستگاه‌ها و نهادها نیبز در این مورد گفتگو شود.

چراغعلی اظهار کرد: شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اجتماعی استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و دستگاه‌هایی از این دست از مهم‌ترین دستگاه‌های دخیل در موضوع آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی افزود: فعال کردن کمیته‌های تخصصی و جلسات میدانی با مدیران مسئول و تعیین اولویت‌ها در استان انجام شد، ما پاسخگویی به رسانه را یک اصل می‌دانیم و سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف را مکلف به پاسخگویی به رسانه‌ها کرده‌ایم.

چراغعلی با بیان اینکه در این باره نباید احساسی برخورد شود، تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری می‌توانند در پیشگیری از رشد سکونتگاه‌های غیر رسمی نقش مهمی ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع متکدیان و دستفروشان با برخورد احساسی مردم برخورد می‌کنیم، در پس دستفروشی و تکدی گری حاشیه نشینی است، مردم باید احساسات خود را کنترل کرده و پاک کردن شهر از این آسیب کمک کنند.

چراغعلی گفت: ۱۰۰ سمن در استان گلستان با رویکرد کمک به افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت فعالیت می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی خوبس. گداها از کارمندا دولت بیشتر درآمد دارن. عجب شغلیس این گدایی

    • قلندر

      سلام . گرگان خیلی از این گداها زیاد شده . پشت چراغ قرمز که ایست میکنی از چهارطرف میریزن . هیچ مسئولی هم رسیدگی نمیکنه . بیشترشان جوان هستن و توان کار کردن دارن ولی دیگه عادت کردن

    • سینوهه

      تکدی گری نشان از اوضاع بد اقتصادی به آمار متکدیان خردسال نگاه کنید اگر امنبت خانوادگی ورفاه اجتماعی بود تحصیلات آسان بود وکار وازدواج بودسطح زندگی متعادل بود کدام پدر ومادری راضی میشد فزندان دلبندشون دختر وپسرمعصوم وبی گناه آواره کوچه وخیبون بشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج