adexo3
۳۸۷۲۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«شانزه‌لیزه» فرزاد فرزین زمستان می‌آید

خواننده پاپ در واپسین روزهای تابستان بار دیگر در تهران روی صحنه رفت.

هنرآنلاین: خواننده پاپ در واپسین روزهای تابستان بار دیگر در تهران روی صحنه رفت.

یکشنبه شب ۲۱ شهریورماه با اجرای گروه شوک در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، نمایش موسیقیایی ۱۴۱۰ با هنرمندی فرزاد فرزین به پرده دوم خود رسید.

پرده نخست این کنسرت ماه گذشته تحت عنوان کنسرت در سال ۱۴۱۰ برگزار شد که با استقبال فراوانی از سمت مخاطبان موسیقی مواجه شد و فرزین را بر آن داشت کنسرتش را برای یک اجرای دیگر تمدید کند. در این کنسرت خواننده پاپ باری دیگر همگام با ایده ویژه طراحی صحنه و کارگردانی توسط کیوان ملک‌مطیعی، با شکل و شمایلی متفاوت و به نحوی بسیار شگفت‌آور به روی صحنه آمد.

پیش از ورود فرزین به روی صحنه، ابتدا فیلمی کوتاه از صفحه نمایشگر سالن میلاد پخش شد که در آن شخصی سوار بر گویی سحرآمیز، وارد سفینه‌ای فضایی شد و همراه با آن به دوردست رفت. این سفینه مدتی بعد به شکلی هیجان‌انگیز در سالن میلاد ظاهر شد و روی سن نشست. در ادامه فرزاد فرزین با لباس و موی یکدست سفید ابتدا از گوی و سپس از سفینه خارج شد و پس از مدتی سکوت در برابر تشویق‌های بی‌امان هوادارانش، با اجرای بیت "تو مال منی، تو فال منی"، دستور اجرای قطعه نخست کنسرت را به اعضای ارکسترش داد. این قطعه "احساس من"، سر آلبومی مجموعه موسیقی "شانس" بود که در حین اجرای آن، تیم بدلکاری به سرپرستی ارشا اقدسی با لباس‌های فضایی، به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و بر هیجان شروع کنسرت افزودند.

دو قطعه "عاشقت شدم" و "چرا تو" از قطعات جدیدترین آلبوم فرزاد فرزین با نام "شش"، دیگر آثاری بودند که پس از قطعه آغازین کنسرت توسط گروه شوک نواخته شد. در پایان اجرای این دو قطعه، فرزاد فرزین رو به مخاطبانش اشاره کرد که هم‌اینک شما را با قطعه‌ای که خیلی با آن‌ خاطره دارید به پنج سال پیش خواهم برد.

این اثر "دوریت" نام داشت که از همان بدو انتشار، علیرغم تمامی حواشی که ایجاد کرد، همچنان هم یکی از محبوب‌ترین آثاری است که فرزین در کنسرت‌هایش می‌خواند. در حین اجرای این قطعه، تقریباً تمامی تماشاگران حاضر در سالن میلاد، با فرزین همخوانی کرده و او را مورد تشویق فراوان قرار دادند. همچنین پس از اجرای قطعه "دوریت"، آهنگ "لحظه‌ها" از آلبوم "شخصی" فرزین، به حاضرین در سالن میلاد تقدیم شد.

قطعه شاد "تو چه باشی" اثر اجرایی دیگر فرزین در این کنسرت بود که ویدئوی این اثر نیز به صورت همزمان با اجرای آن، بر روی صفحه نمایشگر سالن میلاد پخش شد. این ویدئو که در ژانر اکشن توسط برادران بوشهری ساخته شده، نظر مخاطبان فراوانی را به خود جلب کرد و بر هیجان اجرای تو چه باشی، افزود. همچنین"برگرد"، "آره آره" و "امید جانم" دیگر قطعاتی بودند که فرزین در بخش نخست کنسرت در سال ۱۴۱۰ اجرا کرد.

فرزاد فرزین در میان دو بخش اجرایی این کنسرت، خبر از زمان انتشار جدیدترین آلبوم موسیقی خود به تماشاگرانش داد. او دراین‌باره گفت: "شانزه‌لیزه" نام جدیدترین آلبوم من است که در حال حاضر مراحل تولید خود را می‌گذراند. به نظرتان این آلبوم در چه زمانی منتشر شود؟ در فصل زمستان؟ بله. فصل زمستان به خاطر فضایی که آلبوم دارد، بهترین موقع برای انتشار آن است که امیدوارم بتوانیم آن را در همان زمان منتشر کنیم.

بخش دوم از این کنسرت با یک سورپرایز ویژه دیگر همراه بود. در این بخش این بار حسام نواب صفوی به جای فرزاد فرزین، از همان گوی و سفینه فضایی به سال ۱۴۱۰ فرود آمد. وی بدون درنگ و در میان تشویق تماشاگران پرشمار حاضر در سالن میلاد، به پشت میز پیانو رفته و شروع به نواختن این ساز نمود. پس از پایان ‌هنرمندی ‌صفوی، با نواختن یک موسیقی مخصوص تولد توسط گروه شوک و پدیدار شدن چند عکس از کودکی یک شخص بر روی مانیتور، تمامی تماشاگران شوکه شدند تا این‌که فرزین اعلام کرد که امشب، شب تولد حسام نواب صفوی است. نواب صفوی در پایان اجرای موسیقی تولد، از آن‌که توانسته شب تولدش را در کنار علاقه‌مندان به ارکستر شوک بگذراند، ابراز خرسندی و تصریح کرد به هر نحوی توانسته خودش را به این اجرا برساند.

"بیا بیا"، "شش"، "دیر اومدی"، "قلبم"، "بچه" و "تابستونه" قطعاتی از آلبوم‌های مختلف فرزین بودند که این خواننده آن‌ها را به ترتیب در بخش دوم کنسرت خود اجرا کرد. پس از اجرای این قطعات، نوبت به خواندن محبوب‌ترین اثر چند سال اخیر فرزین، یعنی قطعه "ماه‌عسل" رسید. این قطعه موسیقی در میان شور و حال وصف‌ناپذیر طرفداران فرزین و با انرژی بسیار بالای این خواننده اجرا شد. در آخر نیز این کنسرت موسیقی که با اجرای یک قطعه ریتمیک آغاز شده بود، با اجرای اثر پرشور دیگری با نام "با تو" از آلبوم موسیقی شلیک به پایان رسید.

اعضای ارکستر در کنسرت ۲۱ شهریورماه عبارت بودند از: مهران خلیلی (رهبر ارکستر)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، سینا پرتوی (درامز)، امیر میلاد نیکزاد (کیبورد)، احسان امیدی (گیتار بیس)، جلال چلبیانی (ویولنیست)، مهراد معافی (گیتار اسپانیش)، احمد امین‌پور (پرکاشن).

این کنسرت با یاری موسسه آوای دوران به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی رسول ترابی به روی صحنه رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج