adexo3
۳۹۲۶۴۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

آتش در مراتع «رینه» آمل مهار شد

بخشدار لاریجان مازندران از مهار کامل آتش‎سوزی در مراتع رینه این بخش خبر داد.

خبرگزاری فارس: رضا مقدم امروز در گفت‎وگو با خبرنگار گفت: شامگاه امشب حدود ۱۰ هکتار از مراتع رینه آمل دچار آتش‎سوزی شد که علت آن هنوز مشخص نشده است.

وی اظهار کرد: آتش‎سوزی به‎طور کامل مهار شده است اما با توجه به وزش باد، احتمال آتش‎سوزی دوباره در این بخش متصور است، لذا نیروهای امدادی در آماده‎باش هستند.

بخشدار لاریجان از زحمات شورای اسلامی و دهیار روستاهای «گرنا» و «آبگرم» و شهردار و شورای شهر رینه، اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر که در مجموع با بیش از ۸۰ نفر در اطفای این آتش‎سوزی نقش‎آفرین بودند، قدردانی کرد.

مقدم در پایان گفت: شهر رینه از شهرهای کوهپایه‎ای بخش لاریجان آمل است و امکان اعزام خودروهای آتش‎نشانی به این منطقه نیست، لذا با کمک نیروهای مردمی، هلال احمر و منابع طبیعی توانستیم به‎صورت دستی و سنتی آتش را مهار کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارو شکر مهار شده درود بر مردان و تلاشگران ایران عزیزمون

    • میرزا

      ضمن سلام و خسته نباشید به عزیزانی که در خاموش کردن آتش سوزی تلاش نمودند، و خدارا شکر که از پیشروی آن جلوگیری بعمل آمد، از طرفی از کلیه مردم و افرادی که جهت هرگونه طبعت گردی و یا تفریح و گردش و اینگونه سفرها به مناطق جنگل دقت بیشتری به خرج دهند تا از آتش‌سوزی جنگلها و مراتع کاسته شود، به همه عزیزان عرض کنم که اینها سرمایه های ملی و متعلق به نسلهای آینده نیز هستند، مساما وظیفه کلیه هموطنان عزیز است که در حراست و نگهداری کوشا باشیم، هرگونه سهل انگاری و خطای انسانی و سهواً و عمداً باعث خسارتی جبران‌ناپذیر است پس دقت بیشتر را سرلوحه کار خود در این مناطق است ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج