اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۵۹۸۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران‌دار

مارک والبرگ بازیگر مشهور دارای یک رستوران زنجیره‌ای در آمریکاست و حالا بابت پرداخت حقوق کم به کارمندانش از وی شکایت شده است.

روزنامه بانی فیلم: مارک والبرگ بازیگر مشهور دارای یک رستوران زنجیره‌ای در آمریکاست و حالا بابت پرداخت حقوق کم به کارمندانش از وی شکایت شده است.

به نقل از آسوشیتدپرس، مارک والبرگ رستورانش در بوستون را با همکاری دو برادرش دونی و پل در سال ۲۰۱۱ راه انداخت.اما او اکنون برای یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای‌اش با شکایتی روبه رو شده که ادعا دارد وی دستمزد کافی پرداخت نکرده و به همین دلیل قانون کار فدرال و ایالتی را نقض کرده است.

شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران‌دار

والبرگرز، رستوران برگر فروشی با سرآشپزی پل والبرگ است که در بوستون واقع شده است. این رستوران ساده و خودمانی همبرگرهای پرطرفداری درست می‌کند و انواع مختلف همبرگر از سالمون برگر و پورتوبلو ماشروم کپ برگر و برگر عید پاک را سرو می کند. منوی کودکان این رستوران نیز معروف است.

اما اکنون شعبه این رستوران در کانی آیلند که از سال ۲۰۱۵ افتتاح شده با این شکایت روبه رو شده است.

در این شکایت اعلام شده در رستوران حفظ الگوهای کاری رعایت نمی‌شود و زمان‌های جبرانی برای اضافه کاری‌های روزانه در نظر گرفته نمی‌شود و حقوق کمتری به نسبت ساعت کاری به کارمندان تعلق می گیرد و در این میان از آشپزها گرفته تا گارسن‌ها؛‌ در برابر کاری که انجام می‌دهند، حقوق کافی دریافت نمی‌کنند.

«والبرگرز» بیشتر برای طبقه متوسط و کارگر طراحی شده است. از میان سه برادر پل والبرگ از بقیه بزرگ‌تر و یک آشپز حرفه‌ای است و مشوق برادرانش برای راه‌انداختن یک رستوران بود. نخستین رستوران از این مجموعه در هینگام شروع به کار کرد که خارج از بوستون واقع شده و محل سکونت خانوادگی والبرگ‌ها است.

شکایت از مارک والبرگ، به عنوان یک رستوران‌دار

والبرگ همواره ادعا کرده برادران والبرگ به نامشان افتخار می‌کنند و از نقش فعالشان در مدیریت رستوران‌هایشان نیز مفتنخر هستند و قصد دارند استانداردهای بالایی در مجموع رستوران‌هایشان ارایه کنند و مکانی مناسب برای کارمندانشان باشند. آنها می‌گویند در حقیقت شعار این مجموعه این است: خانواه ما، مغازه ما ، برگرهای ما.

در این شکایت که به دادگاه ایالتی نیویورک ارسال شده آمده است این رستوران مانع دادن انعام به کارمندان می‌شود که حقی منصفانه برای آنها است.

این در حالی است که اخیرا شعبه‌های دیگر این رستوران در نیویورک و لانگ آیلند نیز دیار شده است و این برند چندی پیش اعلام کرد قرار است شعبه دومی در بوستون و شعب دیگری در تورنتوی کانادا افتتاح کند.

مارک والبرگ بازیگر ۴۶ ساله آمریکایی یکی از انگشت شمار بازیگرانی است که توانست به موفقیت از مرز ویرانگری عبور کند و از نوجوانی سرکش به بازیگری محترم بدل شود. والبرگ در خانواده‌ای از طبقه فقیر کارگر در بوستون زاده شده و جوان ترین عضو خانواده‌ای با ۹ فرزند است. او وقتی ۱۱ سال داشت شاهد جدایی پدر و مادرش بود و به همین دلیل در ۱۴ سالگی مدرسه را رها کرد تا زندگی اش را با انجام جرایمی کوچک و فروش مواد بگذراند. او برای تلاش به سرقت از دو ویتنامی به ۵۰ روز زندان محکم شد و این دوران را در «دیر آیلند» پشت سر گذاشت. با پیوستن برادرش به یک گروه موسیقی و موفقیت او در این زمینه، مارک نیز به زودی به عنوان یک رپر شناخته شد و به دلیل عدم توانایی‌های خواندن، به رقص روی آورد. او سرانجام گروه موسیقی خودش را راه انداخت و از این راه شناخته شد و اولین نقش خود را در سال ۱۹۹۴ برای پنی مارشال در فیلم «مرد رنساس» ایفا کرد.

والبرگ‌ها هنوز واکنشی به این شکایت نشان نداده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج