adexo3
۴۰۰۰۲
۴۲ نظر
۵۱۴۴
۴۲ نظر
۵۱۴۴
پ

افشاگری دختر جوان از فساد اخلاقی یک مدیر

اگرچه با فشار مسئولان ارشد مجموعه مذکور، مدیر مورد اشاره استعفا داده اما اصرار این خانم بر پیگیری موضوع و علنی کردن آن، حاشیه ها را افزایش داده است.

بهارنیوز: سه‌شنبه هفته گذشته خبرنگاراني كه براي شركت در جلسه هيات مديره يكي از مجموعه‌هاي اقتصادي كشور به محل اين مركز دعوت شده بودند با حادثه عجيبي مواجه شدند؛ حضور يك دختر جوان در آن جلسه و بيان يك رابطه با يكي از مديران با سابقه و تقريبا شناخته شده باعث شد مسئولان روابط عمومي اين مركز اقتصادي، عذر خبرنگاران را خيلي سريع خواسته و آنان را از جلسه بيرون كنند!

در همين رابطه يكي از سايت‌هاي اصولگرايان منتقد نيز نوشت: انعکاس تدریجی و تصاعدی رسوایی اخلاقی یکی از مدیران اقتصادی کشور در فضای مجازی، هشدارهای جدی درباره پیامدهای این نوع روابط برای مسئولان و مدیران به همراه دارد. حضور کارمند خانم یکی از دستگاه های اقتصادی در جلسه عمومی این دستگاه و در حضور خبرنگاران و طرح موضوع روابط مدیر آن مجموعه با وی، موجب آبروریزی و ایجاد رسوایی اخلاقی در آن دستگاه گردید.

اگرچه با فشار مسئولان ارشد مجموعه مذکور، مدیر مورد اشاره استعفا داده اما اصرار این خانم بر پیگیری موضوع و علنی کردن آن، حاشیه ها را افزایش داده است.

این خانم مدعی است مدیر مذکور با وی چندین سال رابطه داشته است و اکنون به دلیل فشار همسر رسمی خود رابطه را قطع کرده و این اقدام را بازی با احساسات خود می داند، و از سوی دیگر مدیر مذکور با این رسوایی عملا همه آبرو و جایگاه و حیثیت فردی و اجتماعی خود را از دست داده و از نظر شخصیتی نابود شده است.

در این میان دیدگاه های گوناگونی بیان شده است؛ گروهی ارتباط مخفیانه این مدیر با زنی ۲۰ سال کوچکتر از خود را غیراخلاقی می دانند و هتک آبرو و حیثیت وی را مجازات منصفانه ای برایش می دانند و گروهی دیگر، اقدام این زن در علنی کردن موضوع و اشاره به خصوصی ترین مسایل رابطه در میان جمع و گرفتن فیلم از مدیر مذکور را نوعی باجگیری و وقاحت می دانند. این رسوایی نوک پیدا شده کوه یخ ناهنجاری های اخلاقی در جامعه است که بخشی به دلیل شرایط ناسالم اقتصادی، بخش دیگر بخاطر مشکلات اجتماعی و قسمتی نیز ناشی از بافت سنتی و فرهنگی جامعه است، که اگر واقع بینانه با آن برخود نشود، جامعه را به شدت ملتهب خواهد کرد.

سايت عصر خبر هم در اين باره نوشت: خانم پس از ورود به جلسه با حالت خاص عصبي مسائلي را درباره هشت سال روابط نزديك و خاص با دبير كل مركز مزبور را مطرح مي كند.، در اين حين، دبير كل به لحاظ عصبي از هوش رفته و برخي از اعضاي مركز با رساندن خود به فرد شاكي قصد آرام كردن وي را داشتند كه نهايتا موفق نمي شوند.

اين فرد پس از آن جلسه اقدام به افشاي روابط خود در فيس بوك كرده است و حتي در اين زمينه فيلمي گويا نيز از همشنيني خاص خود با اقاي دبير كل را روي شبكه هاي اجتماعي قرار داده و با بيان اينكه برخي از اعضاي مركز اقتصادي خاص با تتميع و تهديد قصد ساكت كردن وي را داشتند تهديد كرده در صورت ادامه اين رويه اسناد و فيلم هاي بيشتري را از روابط خود منتشر خواهد ساخت. در همين حال اين مركز با كمك خبرنگار يكي از خبرگزاري هاي وابسته در تماس هاي مكرري كه با خبرنگاران داشتند، خبرنگاران خبرگزاري ها را با تهديد يا تطميع از انتشار خبر مربوط به وقايع اين جلسه منع كردند. خانم «الف. د» ادعا مي كند بابت اخراجش از مركز و قطع رابطه دبير كل شكايت نيز كرده و دادگاه هم براي شكايت وي تشكيل شده است و در آينده نزديك اسناد بيشتري را منتشر خواهد كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      خدا همه ما رو عاقبت بخیر کنه

    • بدون نام

      حالا سوای بی آبرو کردن مدیر که اگر راست باشه باید حقشو گذاشت کف دستش، یعنی این دختره فیلمی که با مدیر داشته رو گذاشته تو سایت؟ حتی به قیمت آبروی خودش؟ اه ...داریم به کجا میریم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پ ن پ. فیلم عروسی دخترخاله اش رو گذاشته تو سایت. این که جلوی خبرنگاران افشا کرده آب از سرش گذشته. تو سایتها که عادیه.

      • استار

        پ ن پ رو خوب اومدي.

    • بدون نام

      وضعیت امروز ایران اسلامی رو!!!!!!
      زور گیری
      تجاوز به عنف
      اختلاس های میلیارد دلاری
      روابط نامشروع
      خیانت به همسران
      یکی از مسئولین لطفا پاسخگو باشه به کجا میریم ما این همه شتابان!!!!!!
      خدا همه مارو عاقبت بخیر کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این یک بمب ساعتیه که هر لحظه به انفجار نزدیک میشه

      • somayeh

        ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++افرین

      • بدون نام

        مشکل از اسلام نیس. مشکل ماییم. رفتار ما. کردار ما. اعمال ما.

      • بدون نام

        تو خودت کجای این ایرانی؟

      • بدون نام

        من خودم همینجام ,بعنوان ی دانشجوی سال آخر مهندسی صنایع .
        شما ها چه احساسی بهتون دست میده وقتی هر روز با ی ماجرای ناراحت کننده تاسف بار روبرو میشی؟
        من مسئولیتی در اجرا ندارم که بخواهم تغییری ایجاد کنم نهایت هنری که داشته باشم آخرت خودمو به خطر نندازم اما مسئولان چی آنها مسئول هستند مسئولیتی سنگین!باید پاسخگو باشن درسته همه جای دنیا این اتفاقات می افته و شاید اصلا بازتاب نداشته بشه ولی ببینید ما در یک کشور اسلامی که داعیه الگو بودن داره زندگی میکنیم,نمیشه ساده گذشت خیلی از مسئولین هم هستند که وظیفشونو انجام میدن و لی گویا کافی نیست یا شایدم عده ای متوجه نیستن!!!
        باید عزم جدی باشه برای کمتر شدن مشکلات نه اینکه هرروز تو مجلس بر سر قدرت هم دیگرو تختئه کنند تا مجلس و دولت اینگونه باهم رفتار میکنند هیچ چیزی درست نخواهد شد.تو هر بحثی دولتی ها مجلسی هارو به کارشکنی متهم میکنند و مجلسی ها دولتی هارو به بی کفایتی این وسط کی راست میگه کی دروغ؟هرکی مشکلات رو میندازه گردن دیگری
        جای این همه وقت واسه این همه لفاظی و مغلطه به مردم هم احترام بگذارید...

      • مرسده

        هاها دوست داری همون مسئوله توضیح بده ...ساده ای ها...

    • بدون نام

      خوب اسمشونو بگین بیشتر آبروی مرده بره....

    • شیرین

      حالا اون مدیره آدم پستی بوده تو چرا پاتو تو زندگی یکی دیگه گذاشتنی خانمممممممم؟؟؟؟

    • سپیر

      خانمهای امروزی چقدر شجاع شدن !! نمیدونم بگم آفرین شیرزن یا بگم شرم کن خانم!!!

    • كيان

      پشت ميز رياستم امروز

      مي زنم فاتحانه لبخندي



      در اداره شد م رئيس ِهمه

      عاقبت با هزار ترفندي



      دوره ي فقر و سادگي بگذشت

      نوبت خوردن است يك چندي !!

      پاسخ ها

      • سپیر

        احسنت گل گفتی اینم سومیش برو ببینم واسه چهارمی چه میکنی داداش

      • استار

        متشكرم كيان جان!

    • حسين

      پيامبر(ص):اگر تماس زنان و مردان نامحرم در جامعه اسلامي زياد شود.جامعه به دردي دچار ميشود كه هرگز درمان نميشود و ايشان ميفرمايند :فرو رفتن سوزني با ضرب در سر انسان بهتر است از تماس با نامحرم


      كما اين كه مشكلات جامعه اعم از اقتصادي اجتماعي و ... همين تماس مردان و زنان نامحرم است كاربري كه گفتي "وضعیت امروز ایران اسلامی رو!!!!!!
      "

      پاسخ ها

      • شهرزاد

        با این حساب کشورهای خارجی کلا فاتحه شون خونده س دیگه؟!!!

      • سورنا

        یعنی همین اختلاس های با ارقام نجومی و قیمت کهکشانی دلار و ارزهای دیگر و بالا رفتن قمیت طلا و تورم سرسام آورم فقط به دلیل تماس با نامحرمه دیگه بله!؟
        جمع کن بابا دیگه طالبان هم انقد دیگه افراطی و متحجر نیست که امثال شما هستن...
        اگه اینطوری بود که کشورهای دیگه مثله آمریکا و فرانسه و ... که دیگه فاتحشون خونده بود...
        نه دوست من دلیلش دادن مقام و پست حساس و کلیدی به افراد نابلد و فاسد و نامرد و نفهمه...
        من تویه یه شرکت خصوصی کار میکنم که تمام کارکنان اعم از زن و مرد و دختر و پسر در هر مقام و پستی که هستن باهم خیلی صمیمانه و دوستانه رفتار میکنن و یه مدیرعامل هم داریم که با همه (حتی خانمها) خیلی صمیمی و خونگرم رفتار میکنه، ولی چون مدیریت خودش متخصص و حرفه ایه زمین کاریه شرکته و در تمام پست ها از افراد متخصص مربوطه و پاک استفاده میکنه شرکت با وجود تحریم ها و مسائل اقتصادی اخیر روز به روز در حال پیشرفت بیشتریه و همه کارکنان هم از کار و سلسه مراتب مدیریتی خیلی راضی هستن...

      • نازی

        برادرگرامی زمانه دیگر زمانه ای نیست که یک نفر کار کند وچند نفر را سیر کند مگر در مورد شغل های پردرآمد .ورود خانمها و آقایان که اکثرا هم با هم نامحرم هستند اگر با پایبندی به اخلاق و وفاداری به همسر توام باشد همانطور که در بسیاری از محیطهای کاری هست مشکلی ایجاد نمیکند ولی از یک شخص در رده مدیرکل و مدیرارشد دولتی انتظار تقوای بیشتری هست .من شخصا معتقدم هر دو طرف مقصر هستند به یک اندازه ...ولی آیا باید به جای حل مشکل و رسیدگی به آن صورت مسله را پاک کرد؟؟ضمن احترام به فرموده پیامبر بزرگوارمان که شما نقل کردید

      • یکی از بجه ها

        آقا حسین گل گفتی فقط اینو بدون بعضی از بچه های اینجا نسبت به حرف حق بدجور جبهه میگیرن!حوب دوستان عزیز راست میگه این آقاحسین.(نکته اصلی حرفاش اینه که هرچی جامعه غرق درگناه بشه همونقدر هم به هم میریزه و داغون میشه...)

      • سرزمین

        خارج از شوخی منظورشون درد عدم تعهد و ناامنی و بی اعتمادی بوده

    • elema

      8 سال رابطه ،ماشالـــــله ، بد نگذره ؟

      فیلم زندگی خصوصی یادم اومد ، خوبه آقا مدیر دختره رو نکشته

    • سپیر

      حسین آقا بی خیال با چه معیاری میسنجی که معادلت درست از آب درمیاد!! آخه برادر من وضعیت امروز ایران اسلامی به خاطر بی حجابی وتماس با نامحرم به اینجا نرسیده متاسفانه هر مدیری که بر سر کار اومد فقط گندی زد و رفت آخه چرا همه چیو از چشم تماس با نامحرم میبینی!!! آخه واقع بینم که باشی چند دهه سخت گیری کارو بدتر کرده ما از ریشه مشکل داریم ، گرانی و تورم وتبعات اون فقروفسادو فحشاست؛ اگر جامعه ای سالم میخواهی باید از ریشه کار رو درست کنی کوته فکری هایی از این دست فقط بقول معروف صورت مسئله رو مخفی نگه میداره همین.
      در آخر هم حضرت علی فرموده فقر از هر دری که وارد بشه ایمان از در دیگه خارج میشه.
      چه قبول داشته باشی چه نه اصل قضیه همینه بی تدبیری مسئولین عامل همه مشکلات حاد امروز جامعه است

    • ناشناس

      یعنی احسنت بر تو و شجاعتت ابروی این مردها رو باید اینجوری برد. این هم بهای اون روزهایی که با تو خوش بود... از این جور رابطه ها و مشابه اش خیلی زیادن یه چند تاییش این جوری سرو صدا بلند کنه دور و بریها حواسشون و جم می کنند

      پاسخ ها

      • مهدیه

        نمیخوام به ناشناس جواب بدم حرفم کلیه
        کاری به جنس و طبیعت مردا ندارم
        ما زنها اگه "بلد باشیم خانومی کنیم" هیچوقت، هرگز، زندگی زن دیگه ای رو خراب نمیکنیم
        اشکال از اینه دیگه تو همجنسهای خودم "خانوم" داره نایاب میشه

      • دختر ایرانی

        از کجا می دونی تقصیر این خانم بوده مهدیه جان؟ شاید از چیزی ترسیده شاید مجبورش کردند. ما زن ها هم یاد گرفتیم به تبعیت از مردها تفصیرا رو بندازیم گردن خانم ها. این مرد مشکل داشته فکر و فلبش مریض بوده.

      • بدون نام

        مردها چی مهدیه جان؟ نباید یه کم"آقایی" کنن، به همسرشون احترام بذارن و نرن سراغ یه زن دیگه؟ همیشه زنا باید پاک باشن؟ پس مردا چی؟

      • پریا

        ناشناس جان باهات موافقم. آفریییییییییییییییین به شجاعتش. بارک الله.

      • مهدیه

        عزیزانم
        من همون اول آقایون رو جدا کردم چون نه مردم و نه از دنیای مردانه سردرمیارم البته که نمیشه همه مردا رو به یه چوب زد اما میشه به عنوان یه زن از همون اول جلوشو گرفت
        قبول کنین که یه زن میتونه از هیچ یه کشش خیلی قوی بسازه نگید نه که من به این قدرت زنانه کاملا" ایمان دارم
        میشه از همون اول طوری رفتار کرد که کسی وهم ورش نداره
        فکر نکنین که خیلی سنم بالاست یا سنتی ام نه به خدا منم تو اوج جوونی ام و خامی اما به قدرت و خواست زنانه باور دارم

    • vian 13th evil

      من خودم یه زنم ولی به نظرم اقای مدیر به دو دلیل اساسی این کارو کرده 1 واقعا آدم فاسد وخوشگذرونی بوده 2 شاید همسرش نیازای اونو برطرف نمیکرده که مجبور شده دست به همچین کاری بزنه بابا انصافم خوب چیزیه ها

    • vian 13th evil

      چرا نظرمو نزدی ها؟؟؟؟؟

    • سیما3

      تو بیشتر ادارارت وشرکتها از این اتفاقها می افته .چیزی که زیاده بی اخلاقیه.جرا دختری بایه مرد که ازش 20 سال بزرگتره رابطه برقرار میکنه وچرا اون مرد هوس باز در عین حال متاهل تن به این رابطه میده وخیانت میکنه؟اصلا اون دختره تو این 8 سال نفهمیده سرکاره یا به فکر تیغ زدن بوده؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دوست عزیز : متاسفانه در اغلب موارد نیازهای مادی و پولی منجر به بروز چنین مسائلی میشه.همانطور که خودت گفتی اختلاف 20 سال سن جای سئوال داره و تنها چیزیکه میتونه این رابطه زشت را توجیه کنه دو چیزه : 1) نیاز پولی اون خانم . 2) سوء استفاده آن مدیر نالایق از موقعیتی که داشته.

    • بدون نام

      hamin mored baraye manam pish umade montaha shoharam eighadr porru va bishakhsiyate ke ba ein mozu khili rahat barkhord karde va eino hagh khodesh midune va az manam mikhad orupayi fekr konam khili asabam khorde mighid chekar konam.

    • تی تی

      در جواب اون خانمی که میگه شاید خانم مدیر تمکینش نمی کرده که افتاده دنبال یکی دیگه : عزیزم من ادم نداریم فقیرم ، خواه مادر زادی شایدم از روی بد شانسی شایدم بخاظر ندونم کاری دیگران ، حالا اجازه هست از دیوار مردم برم بالا؟
      بعدشم بزا این ماجرا عبرت شه ، چه واسه مدیرای فرصت طلب ، چه واسه خانمای ساده لوح .. دمش گرم

    • علی

      خودتان را ناراحت نکنید حرفهای این خانم کاملا دروغه یک مدیر کوچک هم چنین بی عقلی انجام نمیده خانم اعتراض کننده دنبال چه چیزی هست خدا میداند جدیدا این حرکتها در جامعه ما عادی شده و همیشه حق را به فرد ضعیف میدهند همیشه مدیر را محکوم میکنند ملت کمی به خودتان بیایید اینقدر زود اظهار نظر نکنید و در نظر میگیریم این کار هم انجام شده ولی مگر آن دختر 2 سالش بود...که نفهمد

    • بدون نام

      آفرین به این شجاعت تا شاید جلوی این اعمال گرفته شود

    • یاسمن

      وااااااقعا؟یعنی شوهر شما ببخشیدا یب زمینی تشریف دارن؟
      من اگه جای شما بودم طلاق می گرفتم

    • خردادي

      منم يادفيلم زندگي خصوصي افتادم. تاكي ميخوايم هرزگي وخوش گذروني خودمونوگردن فقربندازيم ؟پس به حرف شماها همه زناي فقيركشوريا فاسدن يا زن صيغه ايين يا هرزگي مي كنن ديگه ؟آفرين به طرزفكرتون

    • بیتا

      نظر من چرا چاپ نشد؟ نه سیاسی بود نه مشکل اخلاقی داشت. دلیلش چی میتونه باشه خدا عالمه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج