اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۶۷۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار در رابطه با شیوع وبا و زیکا در ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گزارشی از شیوع بیماری وبا و زیکا در کشور نداشته ایم اما در این باره باید حساسیت های لازم اعمال شود.

خبرگزاری میزان: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گزارشی از شیوع بیماری وبا و زیکا در کشور نداشته ایم اما در این باره باید حساسیت های لازم اعمال شود.
سید حسن قاضی زاده هاشمی پس از بازدید و گفت و گو با اداکنندگان نذر اهدای خون گفت: موارد بیماری وبا در برخی از کشورها از جمله پاکستان و افغانستان گزارش شده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین از مردم به دلیل حضورشان جهت اهدای خون به عنوان نذر در پایگاه های انتقال خون سپاسگزاری کرد و گفت: نذر اهدای خون که از چند سال قبل به ابتکار سازمان انتقال خون به راه افتاد از همان ابتدا مورد استقبال مرم قرار گرفت و هر ساله نذر کنندگان اهدای خون بیشتر از پیش می شوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه گزارشی از بیماری وبا و زیکا در کشور ارائه نشده است، خاصرنشان کرد: امیدوار هستیم با ادامه روند پیشگیری در روزهای آینده نیز نمونه هایی از این بیماری ها در کشور گزارش نشود.

وی خاطرنشان کرد: افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار، بیماران دارای مشکل تنفسی و قلبی و افرادی که دچار بیماریهای نقص ایمنی هستند بهتر است واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • milad

      خدا خیرتون بده شما دارید هشدار بیماری رو میدید یک خورده از علائم بیماری رو هم ذکر میکردید

    • بی نام

      چراافغانهاوپاکستانی را،توکشورراه میدیدکه باخودشون جزء بدبختی چیزی نمیارن یامریضی میارن یاموادمخدرچراجلوی غیرقانونی اینارانمیگیریدفقط باعث بدبختین چندساله براشون کویته کجابهترازایران هرغلطی که بخوان میکنن مسئولین هم کاری به کارشون ندارن

    • بدون نام

      منظورت کویته چی بود؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج