adexo3
۴۰۴۰۱۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

آخرین آمار سرشماری الکترونیکی

رئیس مرکز آمار ایران آخرین آمار سرشماری الکترونیکی را اعلام کرده و گفت: هنوز برای تمدید فرصت سرشماری الکترونیکی تصمیم گیری نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز آمار ایران آخرین آمار سرشماری الکترونیکی را اعلام کرده و گفت: هنوز برای تمدید فرصت سرشماری الکترونیکی تصمیم گیری نکرده است.

امیدعلی پارسا اظهار داشت: تا ساعت شش امروز پنجشنبه ۲۲ مهرماه ۳ میلیون ۸۸۳ هزار خانواده ایرانی معادل ۱۳ میلیون ۱۴۰ هزار نفر در سرشماری الکترونیکی شرکت کرده‌اند. این میزان ۱۵.۳ کل خانه‌وارها و ۱۶.۵ درصد کل جمعیت کشور را تشکیل می‌هد.

پارسا همچنین بیان کرد: همچنان استان‌های سمنان و بوشهر بیشترین آمار شرکت در سرشماری الکترونیکی را به خود اختصاص دادند و استانهای خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مشارکت مناسبی داشتند و استانهای خوزستان، همدان، اردبیل و تهران کمترین میزان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای جدول مشارکت به خوزستان اختصاص دارد و جایگاه مشارکت تهرانی‌ها نیز در روزهای اخیر افت کرده و از رتبه ۲۰ به رتبه ۲۷ رسیده است.

او همچنین به افت مشارکت مردم در سرشماری در روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت: طبیعاتا در این روزها مشارکت مردم در سرشماری با افت مواجه شد ولی از صبح امروز روند طبیعی خود را از سر گرفته است.

پارسا همچنین در مورد تمدید مدت سرشماری گفت: ‌باید ببینیم تا روز شنبه که مهلت عادی سرشماری به پایان می‌رسد چه میزان از جمعیت کشور در سرشماری الکترونیکی شرکت می‌کنند. ما امیدواریم در این سه روز میزان مشارکت مردم به حد پیش‌بینی شده برسد و نیازی به تمدید مدت سرشماری نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی یوسفی نیا

      باسلام خبری از برندگان قرعه کشی که قراربود به صدنفر،نفری یک میلیون بدن چی شد،

    • بدون نام

      درباره مالک ومستاجرتوضیحی نخاسته یامن ندیدم

    • حقتونه

      کاسه ای زیرنیمه کاسه هست بااون سوالات آماری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج