adexo3
۴۰۴۹۴۶
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش «معمای شاه» به اعتراض چنگیز وثوقی

در پی انتشار متنی توسط چنگیز وثوقی مبنی بر اخراج از سریال «معمای شاه» و نپرداختن دستمزدش، علی لدنی، تهیه کننده این سریال جوابیه‌ای را منتشر کرد.

خبرآنلاین: در پی انتشار متنی توسط چنگیز وثوقی مبنی بر اخراج از سریال «معمای شاه» و نپرداختن دستمزدش، علی لدنی، تهیه کننده این سریال جوابیه‌ای را منتشر کرد.

چنگیز وثوقی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از زمان بی‌حاصلی که به زعم خود صرف «معمای شاه» کرده سخن گفته و نوشته بود: «پنج، شش ماه برای سریال معمای شاه و نقش تیمور بختیار اولین رییس ساواک زحمت کشیدم. هنگامی که جلوی دوربین رفتم، بعد از دو سکانس بیرونم انداختند و پولم را هم ندادند تا در نبود من بازی دیگران جلوه کند که نکرد و سریال نگرفت.»

در پی این سخنان، علی لدنی تهیه کننده «معمای شاه» با انتشار توضیحی در این خصوص، از وثوقی درخواست کرد به جای مظلوم نمایی و انتشار نکات خلاف واقع، علت واقعی کنار گذاشته شدن از پروژه را توضیح دهد.

در متن این توضیح آمده است:

«جناب چنگیز خان وثوقی، بازیگر تلویزیون و سینمای ایران سلام! اخیرا نکاتی درباره سریال معمای شاه و حضورتان در این پروژه مطرح کردید که مطالعه آن برای دست‌اندرکاران این سریال بسیار تعجب‌آور بود. سازندگان این سریال به حرمت همکاری‌های پیشین با شما در هشت پروژه قبلی، پس از آنکه در سر ضبط سریال «معمای شاه» با سهل انگاری، بی‌دقتی و کم حواسی مطلق شما مواجه شدند تلاش کردند تا با یاری رساندن به جنابعالی در حفظ دیالوگ‌های‌تان مسیری را فراهم آورند که همکاری تداوم یابد، چرا که قطع همکاری در هر مرحله‌ای از فیلمبرداری که بازیگر مقابل دوربین رفته و اصطلاحا راکوردی شده، چندین برابر کل دستمزد شما برای خود پروژه «معمای شاه» زیان آور بود اما چه کنیم که پس از ضبط پنج سکانس پُر مشقت و سخت، جنابعالی همچنان کار را شوخی پنداشتید و با بی‌مبالاتی، شرایطی را فراهم آوردید که در درجه اول برای حفظ شان حرفه‌ای شما و در درجه بعدی برای ادامه صحیح کار، مجبور به خداحافظی با شما شدیم. البته این جدایی دلایل دیگری هم داشت که بیان آن به مصلحت حیثیت و آبروی شما نیست و طرح آن می‌تواند برای جنابعالی مسائلی ایجاد نماید که قطعا خود به آن واقف هستید و گزارش‌های رسمی آن نیز در مراجع صاحب صلاحیت موجود است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «شما به عنوان بازیگری پُرسابقه به همان اندازه که به ارزش فریاد کردن و خشم آلود نشان دادن خود بر صحنه نمایش واقف هستید، به اهمیت گوهری به نام سکوت نیز واقف هستید. ای کاش در این فقره از بازی مقابل افکار عمومی، به جای هیاهو سکوت می‌کردید و بیش از این معجون هفت رنگی که پیش و پس از خروج از این پروژه به پا کردید را هم نمی‌زدید چرا که اگر قرار برهم زدن این ظرف باشد، قطعا بالا آمدن محتویاتی که در انتهای ظرف ته نشین شده، بیش از همه گریبان خود شما را خواهد گرفت. ای کاش به حرمت همکاری‌های پیشین حداقل حرمت نان و نمک نگه می‌داشتید و مانند سازندگان سریال که به احترام سابقه همکاری با شما سکوت کردند، شما نیز حفظ شان و آبروی خود را با هیجانی زودگذر که چند ساعتی شما را تیتر رسانه‌ها کند تاخت نمی‌زدید. چنین سکوتی قطعاً به حال و آینده شما نفع بیشتری داشت تا این جنجال و هیاهو.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدرینا

      که این طور
      یکم حرمت نگه دارید جناب وثوقی

    • بدون نام

      حقیر پیشنهاد میدهم که باطرح سوال از محتوای سریال و قراردادن جایزه های میلیونی مردم را تشویق به دیدن کنید.چون اگه تمام شبکه های صدا وسیما هم پخش کنن مردم متاسفانه نگاه نمیکنن.

    • مهسا

      چنگیز وثوقی یکی از بهترین بازیگران هست نباید با اینطور برخورد شود

    • عظیمی

      سلام
      شما سکوت می کردید شاید ایشان آن زمان با مشکلاتی درگیر بودند
      درست نیست ابروی یک پیشکسوت را ببرید
      من حق را به اقای وثوقی می دم

    • بدون نام

      پول میگری درست کار کن . ادعا هم نداشته باش

    • بدون نام

      این سریالو برای کی پخش میکنین این سریال مگر بیننده هم داره

    • بدون نام

      اگر آقای وثوقی موردی داشتند، پس چرا دوباره برای همکاری با ایشان تماس گرفته شده

    • بدون نام

      اوه اوه الان دعوا میشه

    • بدون نام

      انقد به این سریال ایراد نگیرید یه بار شد یه چیزی بسازن نخواهیم گیر بدیم

    • golbahar

      والا فعلا ک شما با ساخت چنین سریالی ی معجون هفت رنگ ساختین و دارین همش میزنین.خیلی سریالتون تحفس حالا حاشیه هم داشته باشه.اون بازیگراییم ک بازی کردن چندتاشون اومدن گفتن اشتباه کردن بازی کردن آقای وثوقیم چیزی از دست ندادن ک ناراحت باشن ی سریال آبکی بوده ک تماشاگرم نداره و هزینه های زیادی رو دست صدا سیما گذاشته ک خودشونم توش موندن چطوری سر و تهشو هم بیارن :/

    • بدون نام

      به هر حال سریال مزخرفیه

    • بدون نام

      سلام بسیار بسیار سریال خوب و پرمحتوا و کاملا واقعی ساخته شده زنده باد آقای ورزی و همه پرسنل این سریال عظیم تاریخی دستتون درد نکنه آقای ورزی مطمئن باشد 75 درصد از مردم صددرصد پیگیر سریال هستن

    • بدون نام

      کار به دعوا نمی کشه
      جناب وثوقی هم نباید این قدر زود قضاوت میکردن

    • بدون نام

      چرا نظراتی را که دوست دارين و پخش میکنین ولی نظراتی را که دوست ندارین را پخش نمیکنین

    • ویسی

      حیف از این همه وقت و فکر و پول که صرف این سریال شد که هیچ بیننده ای هم نداره فقط انتن رو اشغال میکنه ای کاش بجاش فیلمی مثل مختار یا یوزارسیف یا امام علی ع رو می ساختند که خیییییلی هم پر مخاطب بودن. تشکر

    • مجید

      چرا بودجه و هزینه را ازجیب مردم خرج ساخت سریالهایی میکنید ... چرا هزینه واقعی که این سریال بلعیده را اعلام نمیکنید؟ مردم را با این دعواها صوری فریب ندهید

    • صبا

      این سریال کلا ..........،ونگاه کردن این سریال تلف کردن وق،حیف بودجه ای که صرف تین سریال شده واقعا حیف

    • عماد

      لطفا خودتون خسته نکنید برا ساختن این سریالها هیچکس نمیبینه فقط کلی هزینه داره این پول و صرف کارهای بهتر کنید

    • سیدموسی

      معمای شاه دیگه چه سریالیه و از کدوم شبکه می خواهد پخش بشه.!

    • بدون نام

      واقعا آدمهای قدرنشناسی هستین معمای شاه واقعا و حقیقتا سریالی در حد الف و پرزحمتی است ...

    • سعید

      سلام.باتشکرازفیلم بسیارخوب وتاریخی جناب ورزی. حقیقتا"می تواندبه عنوان کتاب وتاریخ مصوربه یادگار بماندوجوانان وفرزندان این مرز وبوم را باخیانتها وعیاشی هاوفسادوتبعیض ستم شاهی آشناکند.بایدقدرچنین تهیه کنندگان کارگردانان وهنرمندانی راکه زحمت کشیده اند دانست.اختلاف پیش آمده هم ربطی به مانداردکه اظهارنظرکنیم وموضوع رابه فیلم ارتباط دهیم.

    • حمید

      ............. من که همش تا شروع میشد میزدم روی شبکه دیگه تهیه کننده این سریال هم وقتی میبینه همکاری با این آقای بازیگر فایده نداره تا اون زمان که در این سریال بودند را پولش میداد بعد قطع همکاری میکردندتهیه‌کننده رفتار حرفه ایی نداشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج