adexo3
۴۰۸۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برای آنکه حادثه درودزن و پیرانشهر تکرار نشود...

دعوت برای ایمن کردن مدارس مناطق محروم

هنوز داغ بچه های مدرسه درودزن روی دل های همه مان سنگینی می کرد که بار دیگر چشم مادرها پر از اشک شد و خنده از صورت های سوخته بچه های پیرانشهر هم کوچ کرد. باز هم بخاری نفتی آینده بچه های معصوم را برای همیشه عوض کرد. وقتش رسیده است که برای ایمنی سازی سیستم گرمایشی مدارس ایران ما هم کمک کنیم تا بعد از پیرانشهر هیچ مدرسه ای در آتش نسوزد.

دعوت برای ایمن کردن مدارس مناطق محروم
مجله سیب سبز : هنوز داغ بچه های مدرسه درودزن روی دل های همه مان سنگینی می کرد که بار دیگر چشم مادرها پر از اشک شد و خنده از صورت های سوخته بچه های پیرانشهر هم کوچ کرد.

باز هم بخاری نفتی آینده بچه های معصوم را برای همیشه عوض کرد. وقتش رسیده است که برای ایمنی سازی سیستم گرمایشی مدارس ایران ما هم کمک کنیم تا بعد از پیرانشهر هیچ مدرسه ای در آتش نسوزد. حالا تمام دانشجویان و اعضای جمعیت امام علی (ع) عزم شان را جزم کرده اند تا طی یک طرح ضربتی بخاری های نفتی را از مدارس ایران جمع و سیستم گرمایشی امنی را فراهم کنند. برای این کار قطعا به کمک تک تک شما عزیزان در سراسر کشور نیاز است.

دعوت برای ایمن کردن مدارس مناطق محروم

چگونه می ‌ توانید کمک کنید

قرار است این طرح یک ساله باشد. طی این یک سال جمعیت به کمک اعضایش و تمامی شما عزیزانی که می توانید کمک کنید قصد دارد، مدارس مناطق محروم را ایمنی سازی کند. برای این کار لازم است تا نیروهای داوطلب، برای شناسایی مدارس نا امن به صورت گروهی وارد عمل شوند. بعد از اینکه تیم ‌ ها اطلاعات لازم را جمع ‌ آوری کنند این اطلاعات به صورت بانک دقیق تنظیم خواهد شد و برای تهیه سیستم گرمایشی ایمن شامل پکیج، شوفاژ و غیره اقدام خواهد شد. برای عملی شدن این ایده به حضور و کمک ‌ های مالی شما خوانندگان عزیز نیازمنديم. لطفا در صورتی که می ‌ توانید به انجام این طرح کمک کنید، این فراخوان را به گوش دوستان ‌ تان هم برسانید.

گزارش کمک ‌ های مالی جمع شده برای گزارش قبلی

در شماره ‌ های قبل و با فرا رسیدن موج سرما از همه شما عزیزان دعوت کردیم تا با کمک ‌ هایتان گرما را مهمان خانه ‌ های سرد مناطق محروم تهران کنید.

گفته بودیم مناطقی از تهران هستند که بی ‌ بخاری زمستان ‌ شان یخ ‌ زده ‌ تر از همیشه است. خانواده ‌ هایی که خیلی ‌ هایشان پول تعویض لوله بخاری ‌ هایشان را ندارند چه برسد به اینکه یک بخاری بخرند. برای آنها از شما کمک خواستیم و شما هم به داد دست ‌ های یخ کرده ‌ شان رسیدید.

نتیجه این شده که مبلغی حدود 5/3 میلیون تومان برای خرید بخاری ‌ ها از جانب شما جمع ‌ آوری شد. با این مبلغ نزدیک 30 خانواده می ‌ توانند سرمای زمستان را با گرمای بخاری ‌ ها تحمل کنند و این همه از لطف شمایی است که درخواست کمک ‌ شان را نشنیده نگرفتید.

همه کمک می ‌ کنیم

گزارش ‌ ها حاکی از آن است که آتش ‌ سوزی مدرسه پیرانشهر ناشی از نقص فنی بخاری نفتی بوده است. مدرسه درودزن، همان که نرگس 8ساله و هم ‌ کلاسی ‌ هایش را سوزاند هم بر اثر سیستم گرمایشی ناامن، یعنی یک چراغ نفتی ساده اتفاق افتاد. سرما روز به روز بیشتر می ‌ شود و هنوز هم بچه ‌ هایی هستند که هر لحظه تهدید می ‌ شوند.

کمک ‌ های شما در جهت خریدن بخاری ‌ های امن برای مناطق محروم تهران در حال رسیدن به دست نیازمندان است. لازم است همه کمک کنیم تا مدرسه پیرانشهر آخرین مدرسه ‌ ای باشد که در آتش سوخت.

این نقاشی مریم کوچولوست که آرزویش را به شکل خانه ‌ ای گرم کشیده است اما گرما فقط آرزوی مریم نیست. پسر بچه کوچکی به اسم علی که ساکن خاک سفید است می ‌ گوید:«آرزومه یه ساعت کنار یه بخاری داغ بشینم و یه لیوان چای بخورم و کارتون ببینم» اینها آرزوهای بزرگی هستند برای این بچه ‌ ها. با کمک ‌ های شما امکان اهدای حدود 30 بخاری فراهم شد. منتظر کمک ‌ های شما هستیم.

می ‌ خواهید اسپانسر این طرح باشید؟ چنانچه از تولیدکنندگان یا واردکنندگان وسایل گرمایشی، تابشی و گازوئیلی هستید و تمایل به همکاری دارید، می ‌ توانید باشماره ‌ های جمعیت امام علی (ع) 23051110- 23051709 تماس حاصل فرماييد.

شماره روابط عمومی مرکزی جمعیت امام علی 23051110 می باشد، لطفا برای هرگونه اطلاعات بیشتر و یا هماهنگی برای کمک با این شماره تماس بگیرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج