adexo3
۴۱۳۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مرضیه گرد:

ارتباط روحانیت و مدارس باید تقویت شود

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر‌دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ارتباط موثر روحانیت با مدارس و دانش‌آموزان گفت: ارتباط روحانیت و مدارس تقویت شود.

خبرگزاری فارس: مرضیه گرد در دیدار با آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد با اشاره به اثراتی که ارتباط روحانیت با دانش‌آموزان دارد اظهار داشت: ارتباط روحانیت با دانش‌آموزان و مدارس باید تقویت شود تا از آموزه‌های اسلامی با روش‌های نوین نیز بهره‌ ببرند.

وی با بیان اینکه تقویت فعالیت‌های آموزش و پرورش متناسب با نیازهای جامعه از دغدغه‌های اصلی مسئولان است ادامه داد: خوشبختانه از دغدغه‌های ائمه جمعه کشور هم اعتلای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در این وزارتخانه است و از تلاشی که در این زمینه دارند قدردانی می‌کنیم.

رئیس سازمان مدارس غیر‌دولتی وزارت آموزش و پرورش به تشریح وضعیت مدارس غیردولتی و میزان شهریه این مدارس پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در این مسیر اقدامات خوبی با تکیه بر خون شهدا صورت گرفته که از جمله این اقدامات برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی هدف از برگزاری این اردوها را آشنایی دانش‌آموزان با سیره و شیوه زندگی شهدا برشمرد و بیان داشت: برگزاری سفرهای معنوی برای نوجوانان باورهای مذهبی آن‌ها را پربار می‌کند و اعتقاد دینی را در روح و جان آنها رشد خواهد داد.

گرد با اشاره به اینکه افزایش مراکز قرآنی از دیگر رویکردهای آموزشی در این زمینه بوده است افزود: با تاکیدات مقام معظم رهبری و اهدافی که در این راستا برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است اقدامات فرهنگی آموزشی و قرآنی تداوم خواهد داشت.

وی در بخشی از سخنان خود به تشریح وضعیت مدارس استان یزد پرداخت و گفت: خوشبختانه در استان متناسب با وضعیت خانواده‌ها و شرایطی که وجود دارد شهریه کمتری در مقایسه با سایر استان‌ها اخذ می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده از کادر ایثارگر و خانواده شهدا در این مدارس اضافه کرد: موسسان مدارس غیر دولتی در استان یزد جزو جامعه ایثارگری هستند و این برای ما یک افتخار در مسیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان

      یا خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج