adexo3
۴۱۴۹۹۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

صادرات ۵۰ میلیون دلاری شیر خشک از شهرکرد

رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران با اشاره به این‌که شیرهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه و یمن صادر می‌شود، گفت: در شش ماه نخست سال جاری ۵۰ میلیون دلار شیر خشک از استان صادر شده است.

خبرگزای ایسنا: علی رومی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به این‌که در حال حاضر ۱۵۰ نفر در کارخانه شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: این کارخانه می‌تواند زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کند اما به دلایل نبود اعتبار این کار امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: در حال حاضر در این کارخانه ۱۰۰ تن شیر خام دامدار به شیر خشک تبدیل می‌شود که بخشی از این محصول در داخل کشور مصرف و مابقی نیز صادر می‌شود.

رومی گفت: طی سال‌های گذشته به دلیل بهره بالای تسهیلات بانکی متاسفانه این کارخانه با مشکلاتی همچون نبود سرمایه در گردش و نبود مواد اولیه در داخل مواجه شد.

وی با اشاره به این‌که شیرهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به کشورهای عراق، افغانستان، روسیه و یمن صادر می‌شود، تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری ۵۰ میلیون دلار شیر خشک از استان صادر شده است.

رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران خاطرنشان کرد: این کارخانه می‌تواند مکمل‌های ورزشی نیز تولید کند که به دلیل نبود سرمایه در حال حاضر این کار امکان پذیر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نصیری

      سالی 50میلیون دلار؟ سالی؟ الان توخبر نوشتن یه آقازاده کیف 60میلیون دلاری رو برداشته زده به چاک.اونم تو یه شب.نباید بهش رکور گینس رو ثبت کنن.درآمد یکسال یک کارخانه که اشتغال زایی هم مینه رو یه زالو بمکه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج