adexo3
۴۱۸۰۳۱
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

نتیجه تست تصادف نیسان سورو با ورسا

نیسان سورو مدلی است که در مکزیک ساخته شده و به فروش می‌رسد. البته بهتر است بگوییم که ساخته می‌شد؛ چرا که در حال حاضر، این مدل به دلیل اینکه نمی‌تواند مقررات جدید امینی کشور مکزیک را که در سال ۲۰۱۹ اِعمال خواهد شد، برآورده کند، به طرف خارج از خط تولید کارخانه، راهنمایی می‌شود.

وب سایت پدال - مسعود انیس حسینی: نیسان سورو مدلی است که در مکزیک ساخته شده و به فروش می‌رسد. البته بهتر است بگوییم که ساخته می‌شد؛ چرا که در حال حاضر، این مدل به دلیل اینکه نمی‌تواند مقررات جدید امینی کشور مکزیک را که در سال ۲۰۱۹ اِعمال خواهد شد، برآورده کند، به طرف خارج از خط تولید کارخانه، راهنمایی می‌شود. «سورو» ممکن است در امریکا چهره آشنایی به نظر برسد. زیرا فارغ از نشان‌ها و تغییرات ظاهری جزئی، این همان مدل از نیسان سنترا سدان است که در ایالات متحده در سال ۱۹۹۲ معرفی شده است.

نتیجه تست تصادف نیسان سورو با ورسا

با این حال، شاید خیلی‌ها چهره سورو را در پایان این تست تصادف IIHS تسخیص ندهند. در این تست، سورو با یک نیسان ورسا ۲۰۱۶ برخورد می‌کند و در نتیجه، میزان پیشرفت مهندسی ایمنی خودروها در طول دو دهه به تصویر کشیده می‌شود. اینکه چقدر مدل سنترا را به یاد داشته باشید، در اینجا اهمیت چندانی ندارد؛ چرا که شرایط آن در زمینه ایمنی به تاریخ پیوسته است. سورو که به عنوان مدل ۲۰۱۶ در مکزیک تولید شده، هیچ‌گونه امکانات ایمنی مانند کیسه هوا، ترمزهای ABS یا ساختارهای مدرن ایمنی تصادف ندارد.

نتیجه تست تصادف نیسان سورو با ورسا

یک تصادف هم‌پوشانی ۵۰ درصد با ترکیب سرعت ۱۲۸ کیلومتر بر ساعت، باعث می‌شود که تقریباً چیزی از سورو بر جای نماند و در این حالت، شرایط برای زنده‌ماندن راننده بسیار سخت می شود. امّا مهندسی ایمنی به کار رفته در «ورسا»، مطابق انتظار است.

نتیجه تست تصادف نیسان سورو با ورسا

جای تأسف است که خودروهای ساده و با تجهیزات اندکی که در حال حاضر در بازار کشورهای در حال توسعه ارائه می‌شوند، هنوز هم خودروهایی هستند که یا تاریخ مصرف آنها برای کمپانی اصلی گذشته و یا اینکه مهندسی به کار رفته در آنها مطابق هزینه‌ کمی است که برای آنها پرداخت می‌شود. قبلاً نیز یک مجموعه تست تصادف که برای برخی از خودروهای بازار هند انجام شد، نشان داد که چقدر چنین محصولاتی، حتی در هنگام برخورد با سرعت‌های کم، آسیب‌پذیر هستند.

نتیجه تست تصادف نیسان سورو با ورسا

اینکه برخی با حسرت به مدل‌هایی که در گذشته تولید می‌شدند، اشاره می‌کنند، از علاقه ویژه آنها به دنیای خودرو ناشی می‌شود، امّا موارد این‌چنینی در خصوص ایمنی خودروها، روی دیگر سکه است؛ آنها هیچ‌گاه نمی‌توانند شرایط یک مدل جدید را در هنگام تصادف داشته باشند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
نتیجه تست تصادف نیسان سورو با ورسا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیکان مدل 85 فروشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج