adexo3
۴۲۱۳۳۸
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

رهبر داعش جانشین خود را معرفی کرد

رهبر گروه تروریستی داعش با ترس از کشته شدن در عملیات موصل یکی از معاونین ارشد خود را به عنوان جانشینش منصوب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رهبر گروه تروریستی داعش با ترس از کشته شدن در عملیات موصل یکی از معاونین ارشد خود را به عنوان جانشینش منصوب کرده است.

منبعی در استان نینوا در گفت‌وگو با کانال تلویزیونی السومریه گفت: شبکه‌های رسانه‌ای داعش این تصمیم بی سابقه را منتشر کرده‌اند. هویت رهبر آتی بالقوه داعش در بحبوحه نگرانی‌ها از احتمال وقوع انقلاب در داخل این گروه تروریستی همچنان مخفی مانده است.

این منبع افزود: حتی رهبران ارشد داعش نیز اجازه صحبت با جانشین ابوبکر البغدادی، رهبر کنونی این گروه تروریستی را دارد.

این اطلاعیه همزمان با آن منتشر شد که نیروهای ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا عملیات خود در موصل را افزایش داده و نیروهای عراقی نیز بخش‌های زیادی از این شهر را باز پس گرفته‌اند. در سال گذشته میلادی دستکم ۱۰ بار گزارش شد که ابوبکر البغدادی کشته یا به صورت جدی زخمی شده است.

وی پس از ۱۳ سال فعالیت به عنوان تروریست در حال حاضر همزمان با ادامه مبارزات برای آزادسازی این شهر احساس نگرانی می‌کند. نخستین مشارکت البغدادی در یک گروه تروریستی سازمان یافته زمانی صورت گرفت که وی در سال ۲۰۰۳ میلادی به همراه دوستانش جماعت جیش اهل السنه والجماعه را تاسیس کردند.

وی سپس اولین مسئولیت را به عنوان رئیس این کمیته به عهده گرفت. در سال ۲۰۰۶ میلادی گروه البغدادی به شورای مجاهدین در عراق پیوست که در آن زمان شاخه القاعده بود. در همان سال این گروه تروریستی نام خود را به داعش تغییر داد و البغدادی مجددا به عنوان رهبر کمیته شریعت فعالیت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند بزرگ پشتو پناه سپاه العبادی باشد

    • ایرانی

      بسلامتی تبریک عرض میکنم به جانشین خخخخخخخ

    • بدون نام

      پخ

    • بدون نام

      لعنت خدا بر او

    • رستمی

      جانکری چندوجهی دیگه بیکار میشه زحمت زیادی برای داعش کشیده بگذارش جانشین همه نیروهایی داعش وهمپیماناشان همگی از این گزینه استقبال میکنند

    • ناشناس

      با سلام انشاالله به این زودی داعش نابود خواهد شد خدا لعنت کند بر داعش و بر همپیمانانش. موصل و تمام خاک اشغال شده عراق نجات خواهد یافت به یاری خدا...

    • بدون نام

      انشا الله منقرض بشن

    • سلطان زاده

      عمرالبغدادی فهمیده که دنیا در پی شکار اوست حالا دست از امیرالمونین خواندن خود برداشته وبرای خود مثلا جانشین تعیین کرده عاقبت همه آدمکشها همین هست هیتلر با آن ابهت و ارتش قوی و آهنین در عرض 6ماه 3ملیون روسی را اسیر گرفت و بیشتر از این تعداد را کشت عاقبت در باتلاق و سرمای کشنده روسیه گرفتار و انتحار کرد عاقبت البغدادی هم همین هست ودر تاریخ بعنوان فردی منفور یاد خواهد شد ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج