اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۳۱۸۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آلوده ترین منطقه تهران کجاست؟

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران از افزوده شدن غلظت آلاینده‌های استان تهران خبر داد و گفت: کیفیت هوای استان تهران نسبت به صبح امروز آلوده‌تر شده است.

خبرگزاری فارس: محمد رستگاری در گفت‌وگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت آلودگی هوای استان تهران اظهار کرد: شاخص عدد ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون صبح امروز (یکشنبه) به ۱۵۴ رسید که این وضعیت نشاندهنده ناسالم شدن کیفیت هوا برای همه افراد بود.

وی ادامه داد: این روند موجب شد تا عصر امروز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در استان تهران تا دو درجه افزایش یابد و شاخص عدد غلظت آلاینده‌ها به ۱۵۶ برسد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران تصریح کرد: ایستگاه شهرداری منطقه ۴ تهران که عدد ۲۲۷ را نشان می‌داد تا عصر امروز آلوده‌تر شده و شاخصها در این محدوده عدد ۲۳۲ را نشان می‌دهد.

رستگاری عنوان کرد: افزایش غلظت آلاینده‌ها و وضعیت ناسالم برای همه افراد به‌دلیل پدیده وارونگی هوا ایجاد شده و تغییرات جوی در روزهای آینده موجب بهبود شرایط آلودگی هوا خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شرایطی که کیفیت هوا برای همه افراد ناسالم است کودکان، بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و گروههای حساس باید از تردد غیر ضروری در سطح شهر و مناطق پرجمعیت خودداری کنند.

آلودگی هوای تهران و کلانشهرهای کشور در پنجمین روز متوالی قرار دارد و بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی این وضعیت تا ۴۸ ساعت آینده در کلانشهرها ادامه می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدامیدابوالسباع

      سلام‌علیکم،به‌نظرمن‌خیلی‌عالیست،واقعا‌خسته‌ نباشید

    • بدون نام

      سلام خیلی بی انصافی تا تهران کمی هواش آلودش بشه چه کار که نمیکنن هی هر دقیقه میگن هوای تهران ناسالم بابا فکر اهواز هم باشید باد خاک آلودگی هوای که تو اهواز هست هیچ نمی تونه تحملش کن ولی هیچ کس به فکر ما نبود همه به فکر جیب خودشون هستن یه باد خاکی بیاد تو تهران که این مسئولین بفهمن ما اهوازیا چی میکشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج