adexo3
۴۲۳۲۵۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

گلایه مردم از اقدام عجیب روحانی

حجت‌الاسلام روحانی علی‌رغم حضور در ۴۰۰متری یادمان شهدای شلمچه در مراسم ادای احترام به شهدا حضور نیافت.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی راهی استان خوزستان شد.

افتتاح طرح آب‌رسانی به شهر اهواز و همین‌طور سامانه کنترل ترافیک راه‌آهن جنوب غرب دو پروژه مهمی بود که در جریان این سفر به بهره برداری رسید.

پیش از این اعلام شده بود که به‌دلیل حضور رئیس جمهور در پایانه مرزی شلمچه، وی برای ادای احترام و حضور و سخنرانی در جمع زائران راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه حضور خواهد یافت.

طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اطلاع رسانی به کاروان‌های راهیان نور و مردم منطقه از ساعات ابتدایی امروز گروهی از مردم در یادمان شهدای شلمچه منتظر ورود و سخنرانی رئیس جمهور بودند.

اما به‌خلاف وعده و هماهنگی‌های قبلی، در اقدامی عجیب و خارج از عرف، رئیس جمهور در یادمان شهدای شلمچه که نماد یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس و در فاصله‌ای کمتر از ۴۰۰متری پایانه مرزی است، حضور پیدا نکرد.

بیش از هزار نفر از مردم، از ظهر امروز تا نماز مغرب و عشا در یادمان شهدای شلمچه منتظر حضور رئیس جمهور نظام مقدس اسلامی بودند تا در محل شهادت بهترین فرزندان این ملت سخنرانی کند.

بی‌توجهی و این اقدام خارج از عرف، موجب دلخوری شدید مردم شد و برخی از حاضران این اقدام را بی‌توجهی به جایگاه شهدا لقب داده و از این نحو مواجهه با ساحت شهدای شلمچه و مردمی که برای استقبال حضور یافته بودند، شدیداً گلایه کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بهانه دیگه ای که ندارید حالا این اتفاق را بکنید پیراهن عثمان و تو این همه گرفتاری و بدبختی که مردم دارند عوض اینکه راهی برای برون رفت از این وضع پیدا کنید و با همدلی و بیان راهکارهایی که به درد مردم بخوره در جهت کمک به دولت این مسائل را بزرگنمایی کنید و باعث دلسرد شدن مردم تا دشمنان این مرزوبوم به ریش همه ما بخندند

    • محمد رضا بختیار

      بیا دوباره اصلی ترین و اساسی ترین خصیصه خودمون را نشون دادیم و اون قضاوت عجولانه است خدا نکنه تو این نظام یکی یک کاری بکنه سریع انگه توهین به مقدسات را بهش میزنن بابا کدوم مغز فندقی تو این بلوا و نا امنی سخنرانی می کنه اگه خدایی نکرده یک عامل انتهاری مردم را شهید می کرد همین قشر فریاد وای سر می دادند که چرا سخرانی انجام شده است ودر کل آقای روحانی تو این شرایط تخریبی برای نامزدی ریس جمهوری دیگه اینقدر بی تدبیر نیست که چنین عملی انجام دهد

    • بی نام

      خوب شایدحالش خوب نبودوقت نکردحالادلیل نمیشه وقتی شنیدن نمیتونن بیامیرفتن خونه هاشون این دیگه ناراحتی نداره میبینیدکه یک عده منتظرهمچین مسائلی هستن

    • بدون نام

      سلام مگر می‌شود یک فرد روحانی آن هم ریس جمهور که بیشتر کارش دیدار با خانواده ی شهداست بی تفاوت باشد فرا فکنی نکنید

    • جعفر عنابتی

      چیزی که به عیان هست چه نیاز به بیان هست ای کاش فامیلی روحانی نداشت

    • خوزستانی

      از جناب روحانی نباید بیش از این توقع داشت! استان خوزستان سرشار از منابع طبیعی اعم از گاز، نفت، آب، خاک حاصلخیز، کشاورزی متنوع و...میباشد، جناب روحانی بعد از مدتها بخود زحمت دادن آمدن خوزستان بدون هیچ افتتاح کارخانه یا شرکت تولیدی! آیا استانی که از لحاظ اقتصادی قلب تپنده ایران عزیزمان هست حقش این است؟؟؟!سخنرانی نکردنش جای خود دارد! البته چیزی برای گفتن به مردم خوزستان ندارد که بخاد سخنرانی کند!

    • بدون نام

      به قول هاشمی ،روحانی تغییر کرده و دیگه اون فرد گذشته نیست

    • بدون نام

      خودتون میگن از قبل پیش بینی نشده پس چطور مردم منتظر ماندن صد در صد به اصلاع دکتر رپحانی نرسوندن والاه روحانی بهترین دولت دلسوز است

    • بدون نام

      خوب!
      یکم فکر کنید !
      چرا؟

    • بدون نام

      طفلکی این تسنیم چقدر مردم دوسته

    • بدون نام

      کسی که برای سخنرانی این اقا وایستاده حقشه سر کار بره بعد سه سال و اندی هنوز نفهمیدند حرفاشون حرف نیست

    • بدون نام

      قضاوت بی خود نکنید روحانی بهترینه از واجبات ک نیس هزار گرفتاری ومشکل داره خودتونو با قضاوت بی جا گناه کار نکنید

    • بدون نام

      مردم شما چرا خوش باوری این آقا قرار بود صد روزه مشکلات را رفع کند نشد قرار بود با برجام مردم را بی نیاز کنه باز هم نشد فقط همه چیز را دودستی تقدیم کرد الان داره حواله میده دور دوم. حالا اگر می مد با یک دروغ دیگه دلمون خوش میکند. شما که دارید میروید پیش آقامون چه نیازی به ایشون دارید خوب که نیامد چون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باز آنها را به هم ریخته. برید زیارت آقا به سلامتی برگردید تصمیم خوب برای آینده کشور عزیزمون بگیریم.

    • سید

      والا من اصلا با کارهای جناب روحانی موافق نیستم ولی بعضی وقتا تیم حفاظت اجازه نمیده

    • بدون نام

      ما ایرانی ها عاشق هاشیه هستیم . بابا یک فوتبال میخواستند روز عاشورا بکنند چکار که نکردن . همه مردم کره بهمون خندیدند . ای کاش برای بیکاری و اقتصاد و ... اینجوری حرص میخوردند ایران اباد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج