adexo3
۴۲۴۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرداخت عیدی بازنشستگان تا قبل از اسفند

نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: امید است شرایط به گونه‌ای باشد که قبل از پایان سال تمام تعهدات سازمان پرداخت شود و تا قبل از اسفند بتوانیم نسبت به پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدام کنیم.

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: امید است شرایط به گونه‌ای باشد که قبل از پایان سال تمام تعهدات سازمان پرداخت شود و تا قبل از اسفند بتوانیم نسبت به پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدام کنیم.

صمدالله فیروزی درباره زمان پرداخت عیدی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم که عیدی و حقوق مستمری‌بگیران زمانی پرداخت شود که لذتی برای بازنشستگان داشته باشد.

وی ادامه داد: امید است شرایط به گونه‌ای باشد که قبل از پایان سال تمام تعهدات سازمان پرداخت شود و تا قبل از اسفند سال جاری بتوانیم نسبت به پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدام کنیم.

نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: مطمئناً عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در اوایل سال آینده پرداخت نخواهد شد.

میزان عیدی براساس مصوبه دولت ۴۰۲ هزار تومان است و سازمان تأمین اجتماعی باید این مبلغ را به یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      ای بابا با این 100 تومن 200تومنتون. بیخودی وضع بازار رو خراب میکنین.اگه میخواین چیزی بدین 2روز قبلش اعلام کنین که اینقدر وضع بازار بدتر نشه و همه چی از اینی که هست گرونتر شه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج