adexo3
۴۲۵۷۰۳
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

تام کاتن: امیدوارم که ترامپ برجام را از بین ببرد

گزینه احتمالی تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد که یکی از طرفداران «برجام» نیست و ابراز امیدواری کرد که «دونالد ترامپ» توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ را از بین ببرد.

خبرگزاری فارس: «تام کاتن» گزینه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای پست ریاست پنتاگون در تازه‌ترین اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که رئیس‌جمهور جدید آمریکا، توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ را از بین ببرد.

وی که یکی مخالفان برجام بوده است در نشستی تصریح کرد: من طرفدار بزرگ توافق هسته‌ای ایران نیستم و انظترا دارم که دولت ترامپ توافق فاجعه‌بار ایران را از بین ببرد».

کاتن ضمن ابراز امیدواری در خصوص اینکه دولت جدید آمریکا برجام را لغو کند، استدلال کرد که امتیازات برجام از پیش‌تر به ایران داده شده است.

پیش از این نیز کاتن که بعنوان یک سناتور جمهوری‌خواه، مواضع تندی را در قبال ایران اتخاذ کرده بود، تأکید کرده بود که دولت دونالد ترامپ توافق منعقد شده میان دولت اوباما، ایران و ۵ قدرت جهانی را لغو می‌کند و برای انعقاد توافقی محکم‌تر با ایرانیان دوباره وارد مذاکره می‌شود.

سناتور تام کاتن، پیام روی کار آمدن ترامپ برای ایرانیان را اینگونه توصیف کرده بود:«این وقایع، شانس این را ایجاد می‌کند که به ایران بگوییم کلانتر جدیدی در شهر است.»

وی ادامه داد در دولت دونالد ترامپ احتمال وضع تحریم‌های جدید علیه ایران امکانپذیر است و ادامه داد: «توافق هسته‌ای ظرف ۹ تا ۱۴ سال منقضی می‌شود. بعد از توافق با دولت بیل کلینتون، تنها ۱۲ سال طول کشید که کره شمالی سلاح هسته‌ای آزمایش کند».

وی بازرسان آژانس را یکسری «دانشمندان اسکاندیناوی خواند که به دور خود می‌چرخند که نیروهای اطلاعاتی ایران، آنها را هدایت می‌کنند و حرکت می‌دهند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      ایران بیکار نیست بخواد هر روز با شما مذاکره کنه! نفع ما از لغو توافق هسته‌اي خیلی بیشتر از تداوم این توافق هستش.

    • محمود

      تا حالا کره خر ندیده بودیم عرعر کنه که مثل. اینکه یاد گرفته اخه یکی نیست به این بگه الاغ تا حالا 40 سال داره عرعر میکنید بس نیست پس از این به بعد منتظر نعره شیر ی باشید از نسل اریا

    • بدون نام

      اونوقت ک تعداد سانتریفیوژا یه دفه شد هشتاد هزار عدد دیگه ازین غلطا نمیکنید. فک کردن ایران کره شمالیه

    • بابی

      اخه اینا تمام نقشهای که کشیده بودن تو منطقه یعنی عراق سوریه افغان یمن همه بر باد رفت یعنی ایران همه این کارا کرد برای همین اینا شاکی هستند میخواند تلافی کنند اینا ایران میخواستند که با هوشیاری رهبر همه نقشهاشون بر باد رفت

    • بدون نام

      بابا بره گمشه مرتیکه الدنگ .به قول رهبری ما اتیشش میزنیم همون بهتره ازطرف امریکا شروع بشه.

    • بدون نام

      ماهم امیدواریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج