adexo3
۴۲۶۰۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکمیل ظرفیت پارکینگ خودرو در مرز چزابه

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تکمیل ظرفیت پارکینگ خودروهای شخصی زائران در مرز چزابه، گفت: زائران برای عزیمت به مرز از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به تکمیل ظرفیت پارکینگ خودروهای شخصی زائران در مرز چزابه، گفت: زائران برای عزیمت به مرز از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.
محمدرضا اسحاقی گفت: با اشاره به افزایش حجم تردد زائران به سمت پایانه مرزی شلمچه و چزابه شاهد حضور سیل عظیم مردم عاشق در این دو پایانه مرزی هستیم و مسیر منتهی به این دو مرز پر حجم است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: تلاش همه مسئولان بر این است که زائران هیچ گونه دغدغه و مشکلی برای خروج از مرز نداشته باشند، که در همین راستا در مسیرهای منتهی به استان و دو مرز شلمچه و چزابه تمهیدات ترافیکی و انتظامی خاصی اتخاذ شده است.

سردار اسحاقی تصریح کرد: حضور افراد بدون گذرنامه و روادید باعث ایجاد ترافیک سنگین و مانع تردد زائران با مدارک و زواری که در حال برگشت به کشور هستند می شود.

فرمانده انتظامی خوزستان از زائران خواست حتما با وسیله نقلیه عمومی به مرز بیایند و از عزیمت با خودروی شخصی و به صورت انفرادی خودداری کنند تا بتوانیم به نحو بهتری پاسخگوی آنان باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج