adexo3
۴۲۶۳۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بن افلک «در شب زندگی کن»

«در شب زندگی کن» تازه‌ترین ساخته‌ی بن افلک است که او علاوه بر کارگردانی و بازی در نقش اصلی، مسئولیت فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی آن را هم بر عهده دارد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: «در شب زندگی کن» تازه‌ترین ساخته‌ی بن افلک است که او علاوه بر کارگردانی و بازی در نقش اصلی، مسئولیت فیلمنامه‌نویسی و تهیه‌کنندگی آن را هم بر عهده دارد.
بن افلک «در شب زندگی کن»

بعد از نمایش «در شب زندگی کن» (Live by Night)، آخرین ساخته‌ی بن افلک در هفته‌ی جاری برای اهالی سینما، چهارشنبه‌ی گذشته این فیلم برای اهالی مطبوعات هم به نمایش درآمد. بن افلک در جلسه‌ای بعد از نمایش «در شب زندگی کن» به گفت‌و‌گو درباره‌ی اقتباسش از رمان «دنیس لیهان» پرداخت. علاوه بر افلک، «کریس مسینا» و «سینا میلر» همبازی‌های او در فیلم تدوینگر اسکار گرفته «ویلیام گلدنبرگ» (تدوینگر فیلم‌های «آرگو» و «بازی تقلید» ) نیز در جلسه حضور داشتند.

افلک در نشست پرسش و پاسخ بعد از نمایش گفت که در ساخت این فیلم سعی داشته حس و حالی از گذشته را با انرژی مدرن و امروزی تلفیق کند. او درباره‌ی ساختار و سبک بصری فیلم گفت: «این اولین فیلمی است که چارچوبش را با هدف و قصد معینی تعیین کردم. می‌خواستم حس و حال یک فیلم کلاسیک را داشته باشد، جوری که انگار در دهه‌ی ۷۰ یا حتی ۴۰ ساخته شده. خیلی بین نماها کات نزدیم، نماهای بسته‌ی زیاد نگرفتیم و صحنه‌ها را طوری فیلمبرداری کردیم که بازیگران راحت باشند و بتوانند در طول قاب مانور بدهند. ولی در عین حال حواسمان به مخاطب معاصر هم بود. این فیلم دستور زبان متفاوتی داشت و به خاطر همین برایم چالش جدیدی به حساب می‌آمد.»

گلدنبرگ هم درباره‌ی تجربه‌اش در تدوین این فیلم توضیح داد: «تصاویر این فیلم مقداری گسترده‌تر و باشکوه‌تر از آثار مدرن معمولی است. من غالبا وقتی کات می زنم که می‌خواهم انرژی یا سبک یا داستان به خصوصی را در حس و حال فیلم بگنجانم. ولی اینجا تصاویر به‌قدری غنی بودند که به من اجازه می‌داد به روش سنتی‌تری دست به تدوین فیلم ببرم.»

طراحی صحنه‌ی «در شب زندگی کن» هم به نوعی وام‌دار اصول کلاسیک است. به همین دلیل تیم طراحی «جس گانچور» شهرکی را در شمال مرز فلوریدا- جورجیا احداث کردند. دکورها و صحنه‌های فیلم هم کاملا کاربردی ساخته شدند، طوری‌که حتی در کشوها و کابینت‌ها وسایلی مطابق با زمان داستان گنجانده شده بود که به بازیگرن کمک بسیاری می‌کرد تا حضور در آن محیط را باور کنند.

«در شب زندگی کن» با بازی «بن افلک»، «زوئی سالدانا» و «اله فنینگ» داستان جو کالین را در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ روایت می‌کند،جو کالین پسر یک افسر پلیس بود و در دوره‌ی ممنوعیت مشروبات الکلی،‌ به خرید و فروش غیرقانونی مشروبات الکی مشغول شد. جو کالین به تدریج به یکی از بدنام‌ترین گنگسترهای ایالت فلوریدا تبیدل شد.

لئوناردو دی کاپریو، جنیفر داویسن و جنیفر تاد تیم تهیه‌کننده کنندگان این فیلم ۱۱۰ میلیون دلاری بودند. «در شب زندگی کن» ژانویه ۲۰۱۷ در آمریکا اکران عمومی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج