اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۲۸۷۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«یک تعبیر عاشقانه» به نیمه‌ی راه رسید

فیلمبرداری «یک تعبیر عاشقانه» دومین فیلم ابراهیم مختاری که از اوایل آبان آغاز شده بود،از نیمه گذشته است و ممکن است اولین نمایش آن در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر باشد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: فیلمبرداری «یک تعبیر عاشقانه» دومین فیلم ابراهیم مختاری که از اوایل آبان آغاز شده بود،از نیمه گذشته است و ممکن است اولین نمایش آن در سی‌و‌پنجمین جشنواره‌ی فیلم فجر باشد.
«یک تعبیر عاشقانه» به نیمه‌ی راه رسید
به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه؛ فیلمبرداری «یک تعبیر عاشقانه» که پیش‌تر با نام موقت «برگ جان» شناخته می‌شد، به نیمه رسید.تدوین این فیلم هم همزمان با فیلمبرداری، توسط میثم مولایی در حال انجام است.

«یک تعبیر عاشقانه» دومین فیلم سینمایی ابراهیم مختاری بعد از ۲۳ سال دوری از سینمای داستانی است. مختاری علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی «یک تعبیر عاشقانه» را هم خودش بر عهده دارد.

سعیدپورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم ،سجاد تابش، سحر سلحشور، محمدرضا فرزاد، محمدحسین ناصری، علی گل صباحی، جواد گنجی، مجتبی سعادت، زینب زیرک در «یک تعبیر عاشقانه» (برگ جان) به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عواملی که در این فیلم سینمایی حضور دارند عبارتند از: مجید گرجیان مدیر فیلمبرداری، بهزاد هاشمی مدیر تولید، عبد نیکپو دستیار و برنامه‌ریز، اصغر نژادایمانی طراح صحنه و لباس، حسین بشاش مدیر صدابرداری، محمود دهقانی طراح گریم، سعیده دلیریان منشی صحنه، سمیه جعفری عکاس، امیر اسکندری مدیر تدارکات، محمد حیدری امور مجازی و آیدا اورنگ مشاور رسانه‌ای.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج