۴۳۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

اسکار موسیقی در دستان «ادل»

هر سال در مراسمی که در مرکز تولید و پخش موسیقی آمریکا برگزار می‌شود، بهترین‌های سالی که گذشت در رده‌بندی‌های مختلف موسیقی، موفق به دریافت لوح افتخار می‌شوند.

روزنامه شرق: هر سال در مراسمی که در مرکز تولید و پخش موسیقی آمریکا برگزار می‌شود، بهترین‌های سالی که گذشت در رده‌بندی‌های مختلف موسیقی، موفق به دریافت لوح افتخار می‌شوند.

امسال در پنجاه و پنجمین سال برگزاری مراسم اهدای جوایز گرمی نیز باردیگر ال‌ال‌کول‌جی، برنده دو جایزه گرمی و ستاره سریال تلویزیونی NCIS:LosAngeles برای بار دوم مسوولیت مجری‌گری مراسم را بر عهده داشت؛ البته تیلور سوییفت، ستاره موسیقی و برنده شش‌جایزه گرمی نیز او را در این کار همراهی کرد.

این مراسم که هرساله در ۸۱ رده‌بندی و ۳۰ سبک مختلف موسیقی برگزار می‌شود، امسال نیز صبح دوشنبه به صورت زنده از شبکه سی‌بی‌اس پخش شد. ادل، مامفورد اند ساندز، گوتیه، کتی آندروود، فان و کلی کلارکسون نام‌شان در میان برندگان شب‌گذشته معتبرترین جایزه موسیقی دنیا خوانده شد. ادل، خواننده معروف بریتانیایی، که در سال گذشته در هر شش‌شاخه‌ای که نامزد شده بود، جایزه گرفت، امسال نیز با اجرای زنده آهنگ«باران را آتش بزن» (Set Fire to the Rain)، موفق شد باردیگر جایزه بهترین اجرای پاپ تک‌نفره را از آن خود کند.

اسکار موسیقی در دستان «ادل»

جایزه بهترین آلبوم پاپ باکلام نیز به کلی کلارکسون به دلیل آلبوم «قوی‌تر» (Stonger) رسید. نیز به گروه Fun که در کنار گروه مامفورد‌اند سانز جزو رکوردداران بالاترین تعداد نامزدی جایزه گرمی امسال بودند، موفق شدند، جایزه بهترین آهنگ سال برای آهنگ «ما جوان هستیم» (We Are Young) را از آن خود کنند. این گروه همچنین جایزه بهترین هنرمند نوظهور را نیز از آن خود کرد.

آهنگ گوتیه با عنوان «کسی که من می‌شناختم» (Somebody That I Used To Know) به عنوان بهترین ترانه سال شناخته شد. این هنرمند همچنین موفق شد، جایزه بهترین اجرای پاپ دو/چند نفره را به دلیل اجرای آهنگ «کسی که می‌شناختمش» (Somebody that I used to know) با خود به خانه ببرد. جایزه بهترین آلبوم آلترناتیو نیز به گوتیه رسید.

گروه مامفورد‌اند سانز نیز موفق به کسب جایزه بهترین آلبوم سال برای آلبوم Babel شدند.
اما این گروه Black Keys بودند که در مجموع، بیشترین گرامافون طلایی را با خود به خانه بردند؛ آنها از شش عنوانی که در آن نامزد شده بودند، در چهارمورد جایزه گرفتند، که از جمله می‌توان به جوایز بهترین اجرای راک برای آهنگ «پسر تنها» (Lonely Boy)، بهترین آلبوم راک برای آلبوم «El CaminoL»، اشاره کرد.

تعداد زیادی از جوایز طی مراسمی جداگانه و پیش از آغاز مراسم اصلی، اهدا شده بود. از جمله جایزه بهترین آلبوم موسیقی جهان که به راوی شانکار اهدا شد و جایزه‌ را دختر این هنرمند، آنوشکا، دریافت کرد.

در پنجاه و پنجمین مراسم گرمی که سه‌ساعت‌ونیم طول کشید، خواننده‌های معروفی همچون تیلور سویفت، ریانا، مارون فایو، استینگ و سر التون جان، به‌طور زنده آهنگ‌هایی را اجرا کردند و نکته جالب‌توجه دیگر این بود که جاستین تیمبرلیک پس از چهارسال دور بودن از دنیای موسیقی، در این مراسم پر زرق و برق ظاهر شد و آهنگی از آلبوم جدید خود را اجرا کرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      عاشقتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی ؟

      • mori

        «ادل»

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج