اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولتيماتوم پليس به مجتمع تفريحي ارم

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به افزايش شديد بار ترافيك در آزادراه تهران ـ كرج به دليل مشكلات ترافيكي مجتمع ورزشي تفريحي ارم گفت: اين مجتمع تا پايان هفته جاري مهلت دارد تا رفع مشكلات ترافيكي را آغاز كند.

سردار حسين رحيمي روز يكشنبه با اشاره به اينكه فعاليت مجتمع تفريحي ارم كه در آزادراه تهران ـ كرج واقع شده موجب بروز ترافيك‌هاي بسيار سنگين در اين آزادراه شده است، افزود: در صورتي كه مجتمع ارم تا روز پنجشنبه اقدام عاجلي براي رفع مشكلات ترافيكي آن نكند، پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ نسبت به انسداد ورودي‌هاي اين مجتمع از آزادراه تهران ـ كرج اقدام خواهد كرد.


وي با اشاره به اينكه بار ترافيكي آزادراه تهران ـ كرج در روزهاي پنجشنبه و جمعه به طور معمول بيش از كشش اين آزادراه است، افزود: در فصل تابستان به دليل افزايش مراجعه شهروندان به مجتمع تفريحي ارم بر اين بار ترافيكي افزوده شده و در ساعاتي انسداد كامل را در اين آزادراه شاهديم كه اين امر ضمن نارضايتي عمومي موجب درگير شدن تعداد زيادي از عوامل راهنمايي و رانندگي براي روانسازي ترافيكي اين محور شده است.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اين كه در اين خصوص بارها به مسوولان مجتمع تذكر داده است و بايد ورودي‌هاي ارم از آزادراه تهران ـ كرج بايد بسته شود گفت: متاسفانه تاكنون هيچ اقدام موثري توسط مسوولان مجتمع ارم براي رفع مشكلات ترافيكي آن صورت نگرفته است.

سرهنگ فيروز گودرزي‌مهر، رييس پليس بزرگراه‌هاي تهران نيز با اشاره به ارسال نامه‌اي به مديرعامل مجتمع ورزشي تفريحي ارم به ايسنا گفت: متاسفانه نابساماني ترافيكي در اين مجتمع موجب بروز ترافيك‌هاي بسيار سنگين در هر دو لاين آزادراه تهران ـ كرج شده است، لذا از مديريت اين مجتمع خواسته‌ايم تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشكلات ترافيكي موجود اقدام كند.

وي با اشاره به اين كه پليس راه‌حل‌هاي لازم براي كاهش مشكلات ترافيكي مجتمع ارم را به مسوولان آن اعلام كرده است افزود: مديريت اين مجتمع بايد ضمن جمع‌آوري گيت‌هاي ورودي نسبت به ايجاد دسترسي‌هاي لازم به مجتمع از شرق از طريق اتئوبان شهيد باكري و ستاري و از غرب از طريق استاديوم آزادي اقدام كند.

رييس پليس بزرگراه‌هاي تهران تصريح كرد: در عين حال بايد تمامي ورودي‌ها و خروجي‌هاي مجتمع ارم به آزادراه تهران ـ كرج مسدود شود چرا كه اين آزادراه توان بار اضافه را خصوصا در روزهاي پنجشنبه و جمعه ندارد.

منبع: جهان نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اولتيماتوم پليس به مجتمع تفريحي ارم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج